نقش رسانه ها در جنگ اراده ها بسیار حیاتی و اساسی است

زارع کمالی با اشاره به تلاش دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی گفت: نقش رسانه ها در جنگ اراده ها بسیار حیاتی و اساسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر یزد، امروز در مراسم تجلیل از جهادگران رسانه ای استان یزد که در اردوی جهادی جهادگران فاطمی شهرستان خاتم حضور پیدا کردند، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: صدام با ابزار و پشتیبانی جهانی اعتقاد داشت که یک هفته این مرکز ایران را به تصرف خود در می آورد اما پشتیبانی معنوی، اخلاص، توسل به اهل بیت(ع) و تبعیت از امام (ع) باعث شد که تمامی نقشه های دشمن بر هم بریزد.

 

وی افزود: در جنگ ترکیبی و شناختی که یکی از ابعاد جنگ اراده ها است ، رسانه ها نقش محوری دارند و به عنوان پیش قراولان این حوزه هستند.

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد بیان کرد: امروز دشمن می خواهد زیربنای اسلام را ضربه بزند که نقش رسانه ها و اصحاب رسانه نقش اساسی است و در میدان اراده ها نیز می تواند موثر باشد.

 

زارع کمالی ادامه داد: ما امروز باید رصد کنیم و فعالیت های دشمن را زیر نظر بگیریم و قبل از این که جنگی رخ دهد اقدامات اساسی را دنبال کنیم و حالت آفندی در برابر دشمنان داشته باشیم.

 

وی افزود: ما اگر امروز توانستیم کرونا را در کشور و استان کنترل کنیم با همراهی اصحاب رسانه و به ویژه مردم بودیم و شاهد بودیم که بخ خوبی پای کار بودند.

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: ما تا رسیدن به نقطه تمدن سازی خیلی فاصله داریم که باید تلاش خود را چندین برابر کنیم.

کد خبر 1177714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha