تبلیغات سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی بسیار عالی بود/ عدم وابستگی محصولات نمدی به خارج از کشور

پوری تولیدکننده محصولات نمدی از استان تهران با اشاره به عدم وابستگی محصولات نمدی به خارج از کشور، گفت: تبلیغات سیزدهمین نمایشگاه صنایع دستی در یزد بسیار خوب بود.

شاهرخ پوری تولیدکننده محصولات نمدی از استان تهران در حاشیه برگزاری سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با بیان اینکه از سال 85 به طور جدی در زمینه تولید محصولات نمدی کار خود را آغاز کردم، گفت: کار اصلی من طراحی و نوآوری صنایع دستی است و مشاوره های مختلفی به علاقه مندان به این حوزه می دهیم که بتوانند بهترین خروجی را از آن داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه تولید محصولات نمدی هیچ وابستگی به خارج از کشور ندارد، خاطرنشان کرد: تمام تشکیل دهنده محصولات نمدی پشم گوسفند است که چندین نژاد گوسفند در ایران وجود دارد و می توان با آنها بهترین نمدها را تولید و روانه بازار کرد.

پوری عنوان کرد: خلاقیتی که در زمینه تولید این محصولات به کار بردم، تلفیق نمد، چرم و جاجیم به صورت استاندارد بود که مورد استقبال مشتریان نیز قرار گرفته است.

تولیدکننده محصولات نمدی از استان تهران با بیان اینکه در سال 2012 موفق به دریافت مهر اصالت یونسکو شدم، اظهار داشت: برای دریافت این مهر اصالت باید هفت آیتم اصلی را رعایت کرد تا هفت داوری که برای تشخیص آن در نظر گرفته شده اند، آن را تایید کنند.

این فعال صنایع دستی در ادامه با تاکید بر اثر تبلیغات خوب بر فروش محصولات صنایع دستی، گفت: سیزدهمین دوره نمایشگاه ملی صنایع دستی در استان یزد بسیار خوب بود زیرا تبلیغات وسیعی در سطح شهر یزد شاهد هستیم و مردم هم استقبال می کنند که از مسئولان این استان تشکر ویژه دارم.

وی در پایان گفت: عده ای از فعالان صنایع دستی بیمه قالیبافان شناسه دار هستند و خود من هم نزدیک به 10 سال است که بیمه پرداخت می کنم، الان متاسفانه در حال دهک گذاری بیمه صنایع دستی هستند که امیدواریم با این امر موافقت نشود چون اصلا توان پرداخت آن را نداریم.

کد خبر 1177471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha