امسال تمام تخت های اعصاب و روان بنیاد شهید استانداردسازی می شود

موهبتی گفت: با توجه به اینکه تخت های آسایشگاه های اعصاب و روان بنیاد شهید از وضعیت مناسبی برخوردار نیست، تصویب شده تا تمام این تخت ها امسال استانداردسازی شود.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، طاهر موهبتی در نشست خبری و رونمایی از سامانه دیدار بنیاد شهید و امور ایثارگران که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه در ساختمان شهید رسول زاده برگزار شد، گفت: امسال نیازهای درمانی جامعه ایثارگری بنیاد شهید به صورت مدون درآمده و کار کم نظیری صورت گرفته است که ما در قالب یک سند راهبردی به دنبال حل مشکلات جامعه ایثارگری و ارایه خدمات درمانی به آنها می باشیم.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید افزود: در قالب یک برنامه عملیاتی که دارای زمان شروع و پایینی است، بنیاد سامانه ای ایجاد کرده که برای اهداف کلان می باشد و اهداف کلان نیز دارای برش استانی و ملی است.

 

وی افزود: تمام پرداختی های ما در استان ها مبتنی بر انجام کار می باشد و اگر کاری صورت نگیرد، اضافه کاری مدیران نیز در استان ها پرداخت نخواهد شد.

 

وی افزود: بخش های اقتصادی بنیاد چندان در تامین هزینه های بنیاد مشارکت نداشته است که در طول 10 سال از این محل حدود دو هزار میلیارد تومان به بنیاد کمک شده است که به دنبال این هستیم تا این مشارکت را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه با بازدیدی که از آسایشگاه های بنیاد شهید داشتم مشخص شد که آسایشگاه های بنیاد شهید از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند، گفت: بنیاد شهید دارای هزار تخت اعصاب و روان می باشد که تخت های اعصاب و روان در این آسایشگاه ها از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند و تصویب شده تا این تخت ها استانداردسازی شوند.

 

وی در خصوص سامانه دیدار که امروز رونمایی شد، گفت: یکی از مباحث جدی ما در کشور نبود گفت و گو به صورت معمول می باشد که ما در عدم گفت و گو با یکدیگر به مشکل می خوریم و هر چقدر بتوان گفت و گو به صورت دو طرفه داشت، می توان به نتایج بهتری رسید و اگر مدیران به صورت دو طرفه با مخاطبان خود گفت و گو نمایند، می توان به دنبال نتیجه مطلوب برای اداره کشور بود.

وی افزود: رونمایی از این سامانه می تواند گفت و گو را مثمر ثمر کرده و علاوه بر مستندسازی و پی گیری فعالیت ها می توان به شفاف سازی در این حوزه رسید.

 

وی افزود: رسانه ها نقش به سزایی در بررسی و ارایه مشکلات جامعه ایثارگری به مدیران دارند و من از همه رسانه ها در این حوزه می خواهم تا ما را یاری نمایند.

کد خبر 1177716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha