لزوم تربیت مربی قرآن و حمایت از طرح «رحله»

حجت‌الاسلام صباغیان گفت: حمایت از طرح «رحله» و پرداختن به موضوع تربیت مربی قرآن از موضوعات اساسی که در جهت مقابله با نقشه های دشمن باید در دستور کار قرارگاه های قرآنی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام«حسن صباغیان» امروز (۱ خرداد) در جلسه قرارگاه قرآنی زیرکوه اظهار داشت: در آستانه معجزه الهی در دوران دفاع مقدس یعنی فتح خرمشهر هستیم.

 

امام جمعه زیرکوه در ادامه بیان کرد: امام راحل فرمودند فتح خرمشهر کار فراطبیعی بود و به نوعی توحید افعالی بود که خدا در عرصه بروز و ظهور قرار داد.

 

وی با بیان اينكه امروز خرمشهرهای تسخیر شده به وسیله دشمن در درون ما قرار دارد، ادامه داد: عامل فتح خرمشهرها قرآن است که انسان را به راه محکم هدایت می کند.

 

حجت الاسلام صباغیان در ادامه تاکید داشت: این حقیقت باید در بین مردم بیش از گذشته ترویج شود به این دلیل که یکی از مطالبات قدیمی مقام‌معظم رهبری است.

 

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه انسجام بخشی به کارهای جزیره ای از اهداف اصلی در تشکیل قرارگاه قرآنی است، در ادامه گفت: این موضوع باعث می شود تا وحدت رویه خوبی بین حوزه های قرآنی ایجاد شود.

 

وی با اشاره به اینکه روی دو موضوع باید با وحدت کامل همکاری داشته باشیم، افزود: اولین موضوع حمایت از طرح رحله است چون این موضوع خروجی خوبی خواهد داشت و منجر به شبکه سازی انسان های خوب و کادرسازی می شود.

 

امام جمعه زیرکوه در پایان گفت: دومین کاری که باید انجام شود تربیت مربی قرآن است و هر روستایی یک مربی خوب قرآنی داشته باشد.

کد خبر 1177718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha