راه‌اندازی غرفه خبرگزاری شبستان در نمایشگاه عرضه محصولات قرآنی، تولید محتوای رسانه‌ای دینی را بدنبال دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: راه‌اندازی غرفه خبرگزاری شبستان در نمایشگاه عرضه محصولات قرآنی، حرکتی ارزشمند برای تولید محتوای رسانه‌ای از فعالیت‌های قرآنی و هنری این نمایشگاه و معرفی غرفه‌های متنوع آن به مخاطبان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عصر یکشنبه یکم خرداد ماه در جریان بازدید از نمایشگاه محصولات قرآنی که مناسبت هفته قرآن و عترت در خانه کرد سنندج برگزار شده است، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه در قالب نمایش محصولات قرآنی و صنایع دستی می‌تواند زمینه ساز آشنایی عموم مردم با فعالیت‌های قرآنی باشد.

 

 

وی بیان کرد: محصولات قرآنی این نمایشگاه از جمله کتاب، نرم افزار و تابلوهای قرآنی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته که از دستاوردهای فعالان قرآنی استان است.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: تلاش برای استمرار برپایی اینگونه نمایشگاهها زمینه ساز ایجاد انگیزه در فعالین قرآنی خواهد شد و می‌تواند به رشد و ارتقای فعالیت‌های قرآنی در جامعه بینجامد.

 

 

حجت‌الاسلام رازیانی تصریح کرد: همچنین برپایی غرفه های صنایع دستی ساخته دست بانوان حاشیه شهر سنندج و مهارت دختران و زنان فعال در عرصه صنایع دستی در این نمایشگاه بیانگر توانمندی بانوان سنندجی در تولید صنایع دستی است.
 

 

وی اضافه کرد: نمایشگاه قرآنی موجب ایجاد علاقه میان مردم در خصوص فعالیت‌های قرآنی می‌شود و هنر و خلاقیت هنرمندان می‌تواند راهگشا و اثرگذار در افزایش فعالیت‌های قرآنی باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: مسئولان ادارات و نهادهای فرهنگی با خرید و تهیه اقلام فرهنگی، قرآنی و صنایع دستی و استفاده در مناسبات مختلف بعنوان اهدای جوایز می‌توانند زمینه ایجاد انگیزه هنرمندان عرصه صنایع دستی را فراهم کنند.

 

 

وی وجود غرفه خبرگزاری شبستان در این نمایشگاه را نیز حرکتی در راستای تولید محتوای رسانه‌ای از فعالیت‌های قرآنی و هنری این نمایشگاه برشمرد و گفت: حضور رسانه‌های دینی و قرآنی در این نمایشگاه می‌تواند در انعکاس فعالیت‌های این نمایشگاه و معرفی غرفه‌های متنوع آن موثر باشد.

 

گفتنی است، نمایشگاه محصولات قرآنی از 28 اردیبهشت ماه در خانه کرد سنندج برپا شده و تا سوم خرداد در معرض دید علاقمندان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1177926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha