مجازات افزون بر ۲ میلیارد ریالی برای یک شرکت مجری طرح‌های عمرانی

با اعلام جرم اداره کل استاندارد گیلان در دادسرای عمومی و انقلاب و با حکم دادگاه کیفری، یک شرکت مجری طرح‌های عمرانی به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی استاندارد گیلان؛ یک شرکت مجری طرح های ملی در استان که بدون داشتن پروانه استاندارد مبادرت به تولید و فروش بتن آماده در سطح بازار شهرستان محل استقرار خود کرده بود، با اعلام جرم اداره کل استاندارد استان در دادسرای عمومی و انقلاب و با حکم دادگاه کیفری ۲ شهرستان مربوطه، به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

شهروندان عزیز و گرامی اطمینان داشته باشند: بازرسان وکارشناسان استاندارد علاوه بر وظائف و ماموریت‌های جاری، روزانه در حال کنترل و پایش بازار نیز بوده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی برابر قانون با فرد خاطی و یا واحد متخلف برخورد می شود.

 

لازم به ذکر است شهروندان می‌توانند با ارسال اعداد مندرج در ذیل علامت استاندارد به سامانه پیامکی رایگان ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اعتبار و اصالت علامت استاندارد روی محصولات اطمینان حاصل کرده ودر صورت مشاهده هرگونه مغایرت و یا تخلف، با شماره تلفن ۱۵۱۷ واحد رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد استان گیلان تماس و اطلاعات خود را گزارش کنند.

کد خبر 1177938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha