امدادرسانی به یک هزار و ۳۱۴ نفر حادثه دیده در اردیبشت ماه سال جاری

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان طی اردیبهشت ماه سال جاری به یک هزار و ۳۱۴ نفر حادثه دیده در حوادث مختلف امدادرسانی کردند.

«عزت اله ضربی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان طی اردیبهشت ماه سال جاری به یک هزار و ۳۱۴ نفر حادثه دیده در حوادث مختلف امدادرسانی کردند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: در این مدت یک هزار و ۳۹ نفر در خدمات مناسبتی، 197 نفر در حوادث سیل و آبگرفتگی، 49  نفر در حوادث جاده ای، 13 نفر در حوادث کوهستان، 12 نفر در حادثه برف و کولاک، 2 نفر در حوادث خدمات حضوری و 2 نفر دیگر در حوادث دریایی- ساحلی دچار حادثه شده بودند.

 

وی با اشاره به امدادرسانی به 37 حادثه در این ماه اضافه کرد: در این حوادث 43 نفر مصدوم شده بودند که 7 نفر توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی انتقال داده شده و 8 نفر دیگر درمان سرپایی شده اند.

 

ضربی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر با 894 نفر / روز نیروی عملیاتی در قالب 225 تیم عملیاتی با به کارگیری 120 دستگاه / روز خودروی امدادی به امدادرسانی حادثه دیدگان شتافتند.

کد خبر 1177964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha