شهادت هنر مردان خداست/ ترور پاسدار مدافع حرم اوج حقارت ضدانقلاب را نشان داد

جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهادت هنر مردان خداست، گفت: ترور پاسدار مدافع حرم اوج حقارت ضدانقلاب را نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌ دکتر محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی طی پیامی به ترور پاسدار مدافع حرم صیاد خدایی واکنش نشان داد.

بسم رب الشهدا والصدیقین

مدافعان حرم نمونه ی بارزی از  فرهنگ غنی ایثار و جهاد می باشند که تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه در میان نسلهای آینده ساز انقلاب اسلامی هستند.

این مجاهدان وارسته و شجاع  که برای دفاع از حرم حضرت حضرت زینب (س) ‌ومقابله با تروریست ها،با جان و دل حاضر شدند تا از حریم اهل بیت (ع) و اسلام دفاع کنند و اباعی از شهادت نداشتند.

اینگونه عمل تروریستی عوامل استکباری و رژیم صهیونیستی نشان از حقارت آنها در برابر عزم ‌و اراده ملت بزرگ ایران است و گرنه شهادت هنر مردان خداست.

ضمن درخواست موکد از مسئولان امنیتی و قضایی کشور که با جدیت تمام همچون گذشته عاملان این اقدام تروریستی را شناسایی و به سزای عمل جنایت کارانه‌اشان برسانند.

اینجانب شهادت برادر مجاهد شهید صیاد خدایی مدافع سرافراز حرم را خدمت مردم شهید پرور و خانواده محترم آن عزیز تبریک و تسلیت گفته و اجر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 روحش قرین رحمت خدا و یادش گرامی باد

کد خبر 1178031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha