بررسی وضعیت باشگاه داری والیبال در«ایران امروز»

برنامه «ایران امروز» دوشنبه دوم خرداد، از گروه ورزش و تفریحات با حضور صاحب نظران به بررسی وضعیت باشگاه داری والیبال ایران می پردازد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه رادیویی ایران، تردیدی نیست که باشگاه ها تاثیر مهمی در پیشرفت والیبال ایران دارند و بازیکنان از دل تیم ها به تیم ملی معرفی می شوند. 

اما علیرغم اهمیت غیرقابل کتمان این موضوع ، وضعیت تیم داری در والیبال ایران با نوسان های زیادی همراه بوده است.

این در حالی است که در طی سال های گذشته تیم های زیادی از عرصه والیبال ایران محو شده اند و در مواقعی هم هزینه های سنگین و کم فایده در این رشته ورزشی ، تیم ها را در موقعیت بغرنج بدهکار بودن و مشکلات مالی گرفتار کرده است 

با این نگاه  و با توجه به پایان مسابقات والیبال جام قهرمانی باشگاه های آسیا در تهران ، برنامه «ایران امروز»  دوشنبه دوم خرداد قصد دارد وضعیت باشگاه داری در والیبال ایران را  با حضور محسن آجرلو روزنامه نگار ورزشی، میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال، علی شاکری  کارشناس والیبال ، علیرضا طلوع کیان  مربی والیبال،محمد رضا تندروان  مربی والیبال و سیف الله ترابی  کارشناس والیبال، از زوایای مختلف بررسی کند .

گفتنی است، «ایران امروز» دوشنبه ها به تهیه کنندگی جواد فیاضی و اجرای محمدحسین معتمد هاشمی ساعت 11:40 از رادیوایران پخش می‌شود

کد خبر 1178042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha