برنامه های اجرایی دهه کرامت به صورت مردمی برگزار شود

احمدی بر اجرای برنامه های دهه کرامت به صورت مردمی تاکید کرد و گفت: حضور کاروان خورشید از ۱۲ تا ۲۲ خرداد ماه جاری و حضور در شهرستان های استان ظرفیت خوبی برای ترویج فرهنگ رضوی و ائمه اطهار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «پیام احمدی» در دومين جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که با حضور نمایندگان اعضای این شورا در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختياری برگزار شد، اظهار داشت: حضور کاروان خورشید از ۱۲ تا ۲۲ خرداد ماه جاری و حضور در شهرستان های استان ظرفیت خوبی برای ترویج فرهنگ رضوی و ائمه اطهار است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده، مدیران دستگاه های اجرایی و بخش های مردمی و دستگاه های زیربط این برنامه در راستای ترویج فرهنگ رضوی گام بردارند.

 

وی مردمی بودن برنامه ها را از اهداف شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت اعلام کرد و گفت: این مسئله باید بیش از همیشه مورد توجه قرار گیرد.

 

احمدی گفت: برنامه های متنوعی در سطح استان برای گرامی داشت ولادت سراسر نور امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) بویژه مناطقی که امکان حضور خدام نیست، توسط هیئت های مذهبی، امام جماعت و هیئت های امنا مساجد، کانون های فرهنگی هنری، کتابخانه های مساجد و فعالان فرهنگی روستاها پیش بینی شود تا همه مردم بتوانند در جشن ها و برنامه های دهه گرامت شرکت کنند.

 

بر اساس این گزارش در ادامه «محمدرضا مظاهری» گفت: شوراهای استانی بزرگداشت دهه ‏کرامت به منظور استفاده از ظرفیت دستگاه‏ های عضو و تشکل ‏های مردمی در توسعه و گسترش نشاط و شادابی مومنانه در راستای معرفت افزایی و خدمت رسانی بهتر به مردم گرانقدر در دهه کرامت تشکیل می‏شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای هماهنگی بیشتر جلسه ای با حضور همه اعضای شورای بزرگداشت دهه کرامت استان در محضر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه از جمله برنامه های محوری بزرگداشت دهه کرامت در استان، اهتزاز پرچم منقش به نام مبارک امام رضا (ع) در شهرکرد است افزود: دیدار خادمان حرم مطهر رضوی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز برگزار می شود.

 

دبیر اجرایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت چهارمحال و بختیاری افزود: به علت تقارن سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی با دهه کرامت، ویژه برنامه های خاص در ۱۴ خرداد به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری مسابقه استانی کتابخوانی «پنجره فولاد» در فضای مجازی با همکاری کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی از جمله برنامه های ویژه روز ۱۴ خرداد ماه جاری است.

 

کد خبر 1178051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha