سرکشی از خانواده شهید فقیری توسط بچه های مسجد در کانون «مسجد جامع الزهرا (س)» بخش «کردیان»

اکبری گفت: بچه های مسجد در کانون «مسجد جامع الزهرا (س)» بخش «کردیان» با حضور در منزل شهید فقیری یاد و خاطره شهدای گران قدر دفاع مقدس را گرامی داشتند.

«مرتضی اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تجلیل از رشادت ها و دلیرمردی های رزمندگان اسلام به ویژه شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس امری است که اهمیت آن در هر برهه زمانی لازم و ضروری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» بخش «کردیان» افزود: صبر و استقامت خانواده شهدا نیز اگرچه اجر و مزدش در درگاه خداوند متعال محفوظ بوده اما پاسداشت این استقامت از سوی همگان ضروری است.

 

وی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» بخش «کردیان» نیز به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این بخش از شهرستان جهرم برنامه های مختلف و متنوعی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

اکبری عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های این کانون است که در روزهای گذشته نیز بچه های مسجد در راستای برگزاری این برنامه با خانواده شهید «جلیل فقیری» دیدار کردند.

 

وی با اشاره به اینکه در این برنامه بچه های مسجد با حضور در منزل این شهید گران قدر دوران دفاع مقدس یاد و خاطره رشادت های شهیدان را گرامی داشتند، اظهار کرد: در این برنامه امام جمعه و بخشدار بخش «کردیان» نیز بچه های مسجد را همراهی کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» بخش «کردیان» در پایان گفت: قرائت زیارت عاشورا، مرثیه سرایی و قرائت فاتحه به روح پر فتوح شهید فقیری و پدر بزرگوارش از جمله برنامه های این رویداد بود.

 

کد خبر 1178078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha