برگزاری نمایشگاه عکس «لبیک» بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر

کماسی ،گفت: بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر روز مقاومت ایثار و پیروزی، نمایشگاه عکسی با نام «لبیک« به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان در شهرستان سنقرو کلیایی برپا گردید.

محمدرضا کماسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برنامه های سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر،گفت: هم‌زمان با سوم خرداد، در راستای گرامی‌داشت سالروز آزادی خرمشهر و عملیات بیت المقدس نمایشگاه پوستر و عکس مربوطه در حال برگزاری است.

 

 

رئیس ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقر و کلیایی افزود: در عملیات بیت المقدس و آزادی خرمهشر، هدف مردم تنها دست‌یابی و فتح خاک نبود بلکه دست‌یابی به ارزش‌های ملت مؤمن و سرافراز ایران عزیز بود و جوانان ما با آزادسازی خرمشهر به دنیا اعلام کردند نه یک وجب خاک دیگران را می‌خواهند تصرف کنند و نه اجازه می‌دهند یک کف دست از خاک سرزمین ما در تصرف متجاوزان باقی بماند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه‌هایی از این دست باعث می‌شود که جوانان نیز با حوادث جنگ تحمیلی در زمان آزاد سازی خرمشهر و وقایع سوم خرداد آشنا شوند و فراموش نکنند که حماسه آفرینان و قهرمانان کشورشان چه کسانی هستند.

 

 

کماسی تصریح کرد: این نمایشگاه  با حضور مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان ، مسئول سازمان بیسج هنرمندان استان، امام جمعه و فرماندار شهرستان ، فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان و مسئولان ادارات و نهادهای دولتی شهرستان برگزار شده است.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقر و کلیایی اظهار کرد:در این نمایشگاه ٤٠ عکس با موضوع اشغال خرمشهر و سپس مقاومت و آزاد سازی خونین شهر و پیروزی رزمندگان جمهوری اسلامی ایران در «عملیات بیت المقدس سوم خرداد سال ٦١»  به روایت تصویر درآمده است.

 

 

وی در پایان گفت: نمایشگاه عکس« لبیک» از یکم لغایت هفتم خرداد به مدت 7روز( ساعات اداری) و در محل شهرک شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده بازدید عموم همشهریان انقلابی است.

 

کد خبر 1178092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha