تولید ۵ فیلم سینمایی از سرداران برجسته استان البرز در دستور کار قرار گرفت

عبداللهی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: تولید ۵ فیلم سینمایی از سرداران برجسته استان البرز در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مجتبی عبداللهی طی نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز که دوشنبه ۲ خرداد برگزار شد گفت: تولید ۵ فیلم سینمایی از سرداران برجسته استان البرز در دستور کار قرار گرفت.

 

استاندار البرز افزود: استان البرز از شهدای شاخص و برجسته دوران دفاع مقدس برخوردار است که بسیاری از آنان از امیران و لشکریان ۱۰ سیدالشهداء بودند.

 

به گفته وی، مشارکت در ساخت و تهیه فیلم سینمایی با افزاد مطرح در حوزه فیلم سازی و دفاع مقدس به نوبه خود می تواند زمینه معرفی و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت این سرداران برجسته تلقی شود.

 

عبداللهی عنوان کرد: شهید فهمیده، شهید باکری و ... از جمله شهدایی هستند که توجه به زندگی و روایت ایثارگری آنان می تواند الگوی کارآمدی برای نوجوانان و جوانان امروز تلقی شود.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) بیان کرد: روز پانزدهم خرداد در سال جاری فرصت خوبی است تا برنامه فاخری در استان البرز با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت اجرا کنیم. 

 

رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز خاطرنشان کرد: بزرگداشت شهداء در ۱۵ خرداد یکی از برنامه های اثرگذار فرهنگی است.

 

 

 

 

کد خبر 1178118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha