دوره آموزشی رابطین کانون های فرهنگی هنری لرستان برگزار می شود

ابدالی پور گفت: نخستین دوره آموزشی رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان در سال ۱۴۰۱ در شهرمقدس قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد ابدالی پور» امروز(2 خرداد) در نشست هماهنگی برگزاری این دوره آموزشی، اظهار داشت: دوره آموزشی رابطین شهرستانی و مدیران کانون های فرهنگی هنری فعال در سال های 1400، 1399 و 1398 برگزار می شود.

 

وی افزود: این دوره آموزشی با حضور 90 نفر از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، ۲۰ نفر از بانوان فعال و رابطین شهرستانی برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: این دوره آموزشی در قالب اردوی آموزشی و زیارتی در شهر مقدس قم برگزار می شود.

 

ابدالی پور ادامه داد: این دوره آموزشی باهدف آشنایی مدیران کانون ها با ابزارهای مدیریت فرهنگ و برنامه ریزی آموزشی فرهنگی و تبیین جایگاه تدوین شاخصه های فرهنگی برای استاندارسازی فعالیت ها و اندازه گیری میزان موفقیت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

وی بروز رسانی اطلاعات مدیران کانون ها در حوزه مسایل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای مدیریت هرچه بهتر منابع در راستای اولویت ها را از دیگر اهداف برگزاری این دوره برشمرد.

 

کد خبر 1178127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha