نسل امروز نیازمند به نهضت روایت گری و جهاد تبیین است

سردار کریمیان گفت: نسل امروز برای اینکه بتواند آن روزهای استقامت و عزت را درک کنند نیازمند به نهضت روایت گری و جهاد تبیین هستند تا مظلومیت های رزمندگان به خوبی روایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سردار «غلام عسگر کریمیان» امروز (2 خردادماه) در آئین اختتامیه مرحله استانی جایزه ادبی «یوسف» و رونمایی از 22 عنوان کتاب دفاع مقدس به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن اجتماع باغ موزه دفاع مقدس اردبیل گفت: عرصه تمام عیار جنگ علیه انقلاب اسلامی ادامه دادر و تاکنون طی 5 مرحله جنگ های مختلف را بر کشور تحمیل کرده اند.

 

فرمانده سابق لشکر عاشورا تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس الهام گرفته از فرهنگ علوی و عاشورا است و همین امر پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل استکبار جهانی شد چون دوران دفاع مقدس از سوی کشور عراق نبود بلکه استکبار جهانی نقشه این جنگ را کشیده بودند.

 

وی با اشاره به اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمونده است زمینه پیروزی های دوران دفاع مقدس به دلیل تقوای رزمندگان بود، یادآور شد: سید شهیدان اهل قلم نیز در این زمینه گفته اند که اگر می خواهید ما را بشناسید باید تاریخ کربلا را بخوانید و این حرف گزاف نیست و تقوای رزمندگان در دوران دفاع مقدس زمینه های پیروزی در مقابل ابرقدرت ها را فراهم کرد.

 

سردار کریمیان بیان کرد: نسل امروز برای اینکه بتواند آن روزهای استقامت و عزت را درک کنند نیازمند به نهضت روایت گری و جهاد تبیین هستند تا مظلومیت های رزمندگان به خوبی روایت شود.

 

فرمانده سابق لشکر عاشورا اعلام داشت: در ابتدای شروع جنگ فرمانده جوان شهید جهان آرا با تعداد  کمی از تکاروان نیروی دریایی و مردم محلی به مدت 34 روز در مقابل لشکرهای مسلح عراق ایستادند اما در عملیات بیت المقدس لشکرهای عراقی که فکر نمیکردند نیروهای ایرانی بتوانند از رود کارون عبور کنند فقط توانستند با همه تجهیزات 3 روز در برابر رزمندگان اسلامی مقاومت کنند و این نشان از ایمان آنها بود که امام خمینی (ره) فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

 

سردار کریمیان تاکید کرد: امروز دشمن جنگ ادراکی را علیه نسل امروز به راه انداخته اند و تلاش می کنند تا باطل را حق و حق را باطل نشان دهند و این موجب خطای محاسباتی در بین نسل امروز شود.

 

وی ادامه داد: مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب باید مطالعه و از سوی مردم استنتاج شود و این مطالبه گری موجب حل بسیاری از مشکلات کشور خواهد شد.

 

کد خبر 1178188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha