از شاخصه‌های دولت اسلامی انتقاد پذیر بودن است

گیل‌چالانی گفت: شاخصه‌های دولت اسلامی انتقاد پذیر بودن است و اگر قراراست دولت سیزدهم دولت خدمتگذار باشد بدون همکاری مردم امکان پذیر نیست و مردم باید در اداره مملکت دخیل باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «غلامرضا گیل‌چالانی» امروز(دوشنبه، 2خرداد) در جلسه شورای اداری بخش شاندرمن ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی سوم خرداد اظهار کرد: حماسه آزاد سازی خرمشهر در همه ابعاد نظامی و فرهنگی نقطه عطف مهمی در فرهنگ کشور اسلامی است.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه خرمشهر در آبان ۱۳۵۹ بعد از ۳۴روز مقاومت به دست دولت بعث عراق افتاد و بعد از مجاهدت‌های فراوان در  سوم خرداد آزاد شد افزود: در هشت سال دفاع مقدس شاهد جانفشانی‌های جوانان عزیز بودیم که باعث شد امروز با سربلندی و با اقتدار در منطقه و در جهان در مقابل قدرت های بزرگ و استکبار جهانی ایستادگی کنیم و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

وی گفت: امروز استقلال سیاسی، نظامی و اقتصادی را مرهون جانفشانی ها و فداکاری ها و جان گذشتگی های شهدای عزیز هستیم و منِ مسئول باید با نحوه عملکردم قدردان این هدف باشم.

 

گیل‌چالانی با بیان اینکه دشمن ایران اسلامی فهمیده از طریق مقابله نظامی حریف ایران اسلامی نیست و در این حوزه وارد نخواهد شد  تصریح کرد: امروز میطلبد همه مسئولینی که در نظام مقدس سمت دارند خصوصا شهرستان ماسال از همت و کمک به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ارتباط بین مردم و مسئول قطع و درب اتاق به روی مردم بسته شود بیان کرد:شاخصه‌های دولت اسلامی انتقاد پذیر بودن است و اگر قراراست دولت سیزدهم دولت خدمتگذار باشد بدون همکاری مردم امکان پذیر نیست و مردم باید در اداره مملکت دخیل باشند و از انتقادات استقبال و در راه برطرف کردن بموقع آن اقدام کنیم.

 

وی با بیان اینکه بخش شاندرمن در حوزه‌های مختلف پتانسیل‌های قوی دارد و باید به همت مسئولین، بخشدار، شوراهای اسلامی و دهیاران به بالافعل تبدیل شود اظهارکرد: باید در بحث گردشگری و توریستی شاهد توسعه باشیم و دامداری، دامپروری، کشاورزی و دیگر موضوعات باید در دستور کار باشد و بخشدار باید با برنامه‌ریزی شبانه‌روزی پای کار باشد .

 

گیل‌چالانی با اشاره به معضل پسماند و زباله افزود: در جلسات مکرر به مسئولین مربوطه برای برنامه ریزی منسجم در راستای برطرف کردن این معضل تاکید شده  که یکی از برنامه های اصلی، تفکیک زباله از مبدا است که در این حوزه  اقدام مناسبی در این شهرستان صورت نگرفته است.

 

فرماندار ماسال با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و حذف ارز ترجیحی گفت: به برکت استقرار دولت آقای رئیسی علیرغم تبعات فراوان این کار شجاعانه اجرایی شد و هر چند مردم به دلیل تحریم های ظالمانه و عدم مدیریت در سنوات گذشته یکسری از مشکلات را تحمل می‌کنند اما امید است با اجرای این طرح شاهد بهبودی  سفره مردم باشیم .

 

وی خواستار تامین کالاهای اساسی از جهاد، بسیج اصناف، صمت و اتحادیه های مختلف شد و تصریح کرد: بخشدار نسبت به ساخت و سازهای غیر مجاز رسیدگی ‌های لازم را داشته باشد.

 

گیل‌چالانی ضمن آرزوی توفیق و موفیقت برای رنجبر بخشدار قبلی خطاب به  بخشدار جدید شاندرمن خاطرنشان کرد:  مردم ولی نعمتمان هستند و باید با کار جهادی و میدانی مشکلاتشان را مرتفع و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بردارند.

 

 

 

کد خبر 1178293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha