چادر عشایر سنگر دفاع از انقلاب و نظام است

غیرتی با بیان اینکه حضور عشایر در شهرستان زیرکوه سبب خیر و برکت است، گفت: این افراد مرزبانان واقعی ما هستند و ‌هر چادر عشایر یک سنگر و یک پایگاه دفاع از انقلاب و نظام محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «محمدرضا غیرتی» شامگاه (2 خرداد) در نشست سران عشایر زیرکوه اظهار داشت: عشایر در طول تاریخ و انقلاب خوش درخشیدند و با حرکت های آزادی خواهانه همراه بوده و ثابت کرده اند در خط مقدم دفاع از آرمان‌های نظام قرار دارند.

 

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه حضور عشایر در شهرستان زیرکوه سبب خیر و برکت است، ادامه داد: این افراد مرزبانان واقعی ما هستند و ‌هر چادر عشایر یک سنگر و یک پاسگاه مرزی محسوب می شود.

 

وی با اشاره به اینکه عشایر ذخیره ارزشمندی برای نظام و انقلاب هستند، گفت: عشایر اصالت خود را حفظ کرده اند و اهل صداقت، پاکی، شجاعت، صفا و صمیمیت هستند و هجمه های فرهنگی نتوانسته در عشایر ما نفوذ آن چنانی داشته باشد.

 

غیرتی با تاکید بر اینکه عشایر هیچ وقت با طبیعت در جنگ نیست، افزود: عشایر با طبیعت انس دارند و جزء نیروهای مولد جامعه هستند که بهترین محصولات را تولید می کنند.

 

فرماندار زیرکوه در ادامه بیان کرد: هر زن و مرد و کودک و نوجوان عشایری در کار تولید دخالت دارند و از تمام نیروی خود استفاده می کنند و در تمام صحنه ها قدم های خوبی برداشته اند و زحماتشان قابل تحسین است.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه عشایر مورد غفلت قرار گرفته اند، گفت: خدماتی در شان آن ها انجام نشده است و این موضوع به این معنی نیست که ما بی تفاوت باشیم بلکه مسئولیت ما را سنگین تر می کند.

کد خبر 1178342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha