برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز حوزه ادارات شهرستان ایرانشهر

جلسه هیئت اندیشه ورز حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) ادارات و کارمندان شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، جلسه هیئت اندیشه ورز حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) ادارات و کارمندان شهرستان ایرانشهر بنا به پیشنهاد مهندس کریمزائی بخشدار محترم دامن مبنی بر  مشکلات و زیرساخت های بخش دامن شهرستان ایرانشهر با موضوع  برق.آب. بهداشت.دامپزشکی.امداد و نجاد و کشاورزی در محل  سالن اجتماعات فرمانداری  باحضور اعضاء هیئت وباسخنرانی جناب سرهنگ بامری معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان و رئیس هیئت اندیشه ورز و معاونت سیاسی فرماندار  مهندس هاشمزهی برگزارشد.

 

 در این جلسه به مشکلات بخش دامن شهرستان ایرانشهر در زمینه آب.برق.دامپزشکی. کشاورزی.بهداشت و امدادونجات جاده ای پرداخته شد.

 

پیشنهاداتی از طرف اعضاء و دستگاههای  دولتی که در جلسه حضور داشتند داده شد و در همین جلسه مهندس هاشمزهی رئیس هیئت اندیشه ورز مصوب نمودند که در مورخه 1401.3.4 ادارات ذکر شده در بخش دامن شهرستان ایرانشهر حاضر شوند وبه صورت میدانی به مشکلات مردم رسیدگی شود.

 

همچنین در این جلسه در خصوص قطع دلالان وسودجویانی که باعث اخلال در نظم بازار هستند مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد تا این افراد شناسایی و جهت برخورد  به دستگاههای ذیربط مثل جهاد کشاورزی و تعزیرات  معرفی شوند.

 

اداراتی که فروشگاه دارند به جهاد کشاورزی معرفی  و در بحث تقسیم اقلام تنظیم بازار از ظرفیت فروشگاه ها و کارمندان  بسیجی درسطح ادارات استفاده شوند تا از سوء استفاده دلالان و سودجویان در بحث تقسیم اقلام تنظیم بازار جلوگیری شود.

کد خبر 1178360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha