اشتباه دشمنان، نادیده گرفتن مباحث دینی و اعتقادی مردم ایران است

استاندار خراسان شمالی تمام اشتباه دشمنان در زمان هشت سال دفاع مقدس را نادیده گرفتن مباحث دینی و اعتقادی مردم ایران عنوان کرد و گفت: نافرجام ماندن ترورها و هزاران دسیسه دشمنان با توجه به مسائل اعتقادی رخ داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و یادواره ۱۳ شهید شهرستان شیروان در عملیات بیت المقدس گفت: سه شعار «ایمان»، «رهبری» ‌و‌ «حضور مردم» رمز پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس بود.

 

وی با تداعی روزهای سخت هشت سال دفاع مقدس یکی از مهم ترین دلایل جانفشانی شهدا و ایثارگران را توجه به ابعاد اعتقادی و ایمان ذکر کرد و افزود: آنها با گذشتن از تمام مسائل دنیوی و اعتقاد راسخ، هدف غایی خود را ایثار و صبوری قرار دادند.

 

استاندارخراسان شمالی، تمام اشتباه دشمنان در زمان هشت سال دفاع مقدس را نادیده گرفتن مباحث دینی و اعتقادی مردم ایران عنوان کرد و گفت: نافرجام ماندن ترورها و هزاران دسیسه دشمنان با توجه به مسائل اعتقادی رخ داد.

 

حسین نژاد، به طرح جدید دولت در حوزه اصلاحات اقتصادی اشاره کرد و گفت: در طرح مردمی سازی اقتصاد اگر ایثار و صبوری را رکن اصلی قرار دهیم بدون شک از این گذر هم عبور خواهیم کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه نباید دشمنان موجب برهم زدن تعادل و بروز بسیاری از مشکلات شوند، افزود: در یک مقطعی تصور بر این بود اگر ارزی در اختیار تجار قرار دهیم ثبات قیمت را شاهد خواهیم بود در حالیکه سرمایه مردم باید صرف مسائل عمرانی شود.

 

نماینده عالی دولت در استان این طرح را تصمیم مهم دولت جهت توزیع عادلانه دانست و گفت: تلاش دشمنان در رسانه های مختلف ایجاد یاس و ناامیدی با حربه گرانی است و این در حالیست که اجرای این طرح به نفع تجار، مردم و اقتصاد کشور است.

 

حسین نژاد خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با این تعداد بالای شهدا و عبور از مشکلات و موانع بسیار نباید این مشکلات اقتصادی موجب ناامیدی و دلسردی ما شود زیرا ما مدیون خون شهدا هستیم.

 

استاندارخراسان شمالی همچنین به سفر آتی رییس جمهور به این استان اشاره کرد و گفت: هدفگذاری ما در استان با سفر رییس جمهور حل مشکل آب شرب با تامین و انتقال آب پایدار است که در صورت تحقق این مهم شاهد افزایش درآمد سرانه مردم و تحول حوزه کشاورزی هم خواهیم بود.

 

وی یکی از ابزارهای توسعه استان را توجه به بخش راه دانست و بیان کرد: در بخش روستاهای بالای 50 خانوار سه هزارو ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت نیاز است که این موضوع هم در سفر رییس جمهور به استان مطرح می شود.

 

حسین نژاد، توجه به حوزه های گردشگری، معادن و کشاورزی را از دیگر موضوعات مطرح در سفر رییس جمهور عنوان کرد.

 

 

کد خبر 1178423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha