سوم خرداد روز ایثار، مقاومت و پیروزی است

امیر خوش کنار، سوم خرداد را روز ایثار و، مقاومت و پیروزی خواند و گفت: پیروزی ما در جنگ نابرابر دوران دفاع مقدس به لطف الهی نتیجه خودباوری نیروهای مسلح بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، امیر«مراد خوش کنار»، امروز(3خرداد)، در مراسم تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران استان با گرامیداشت چهلمین سالگرد آزاد سازی خرمشهر، اظهارداشت: بعد از پیروزی انقلاب، استکبار جهانی و داخلی بر ما تحمیل که به لطف الهی با هوشیاری نیروهای مسطح این توطئه خنثی شد.

 

وی از جنگ تحمیلی به عنوان جنگی نابرابر یاد کرد و افزود: در این جنگ تمام عیار پس از سال ها بیش از 38کشور با عراق علیه ما متعهد و به لطف خدا در همان روزهای اول عملیات مختلفی در دوران دفاع مقدس شکل گرفت.

 

امیر خوشکنار آخرین عملیات را عملیات منسجم بین تمام نیروهای مسلح در سال ،61 عملیات بیت المقدس خواند و گفت: این عملیات سرنوشت جنگ را عوض کرد و جنگ را در مرحله ای جدید قرار داد و جمهوری اسلامی در اوج قدرت و برتری نظامی قرار گرفت که نتیجه آن رشادت، جانبازی وسرافزاری و پایمردی نیروهای مسلح بود.

 

وی یادآور شد: عملیات بیت المقدس پیروزی افتخار آفرینی بود که اعتبار نیروهای مسلح ما را در جهان چندبرابر کرد و تمام کارشناسان نظامی به برتری نظامی ما در جنگ اعتراف کردند.

 

فرمانده لشکر 84 خرم آباد بیان کرد: امروز به لطف خداوند و به کمک نیروهای مسلح بر اساس آن خودباوری که در دوران دفاع مقدس به آن رسیدند، یکی از کشورهای برتر جهان در ابعاد مختلف هستیم.

 

وی امنیت را بستر و لازمه شکوفایی و رشد کشور خواند و گفت: تامین کننده این امنیت نیز نیروهای مسلح و پیشکشسوتان و خانواده های شهدا هستند.

 

امیر خوشکنار اظهار کرد: خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند و ما خود را مدیون ایثار، از خود گذشتگی، صبر و استقامت خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان سرافزاری که در دوران اسارت جهاد فی سبیل الله آنها و از خودگذشتی خود برای نه تنها ایران بلکه برای جهان الگو است، می دانیم.

کد خبر 1178478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha