پروژه های عمرانی شهرداری اردبیل افتتاح شد

همزمان با گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر پروژه های عمرانی شهرداری با حضور استاندار اردبیل در محل پل جام جم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، همزمان با گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر پروژه های عمرانی شهرداری با حضور استاندار اردبیل در محل پل جام جم افتتاح شد.

 

در این مراسم «سید حامد عاملی» با اشاره به اینکه امروز خرمشهر روز افتخار است، گفت: رزمندگان اسلام با تقوا و ایمان قوی روزهای سخت دوران جنگ را سپری کردند و امروز نیز باید مسئولان این مسئله را سرلوحه کار قرار دهند و با توکل و اخلاص کارهای را به پیش ببرند و خدا نکرده برای نمایش کار نکنیم.

 

استاندار اردبیل تصریح کرد: حساب و کتاب این فعالیت های مسئولان با خدا است و باید از روز حساب ترسید و کارها را درست و قانون به پیش ببریم.

 

این مقام مسئول یادآور شد: باید پشت سر امامت و ولایت قرار گیریم و مکتب ائمه اطهار (ع) را الگوی راه خود قرار دهیم تا بتوانیم همچون دوران جنگ تحمیلی کارها را جهادگونه به پیش ببریم.

 

عاملی اعلام داشت: اگر امروز نیز تمام عالم در برابر ما قرار بگیرند باز هم پیروز خواهیم کرد چون با ایمان و پشتکار کار خواهیم کرد و این پیام مهمی برای نسل های آینده است که باید ایمان و تقوا را سرلوحه کارها قرار دهیم.

 

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر و شهردار با وحدت و همدلی تلاش کردند تا به مردم ارائه خدمت کنند و امروز حاصل این خدمات به صورت شایسته دیده می شود و سال ها ورودی شهر اردبیل وضعیت نامناسبی داشته که در برنامه های کلان شهرداری اردبیل ساماندهی این ورودی ها به خوبی دیده می شود.

 

استاندار اردبیل عنوان کرد: ترافیک شهر اردبیل از دیگر معضلاتی است که در آینده زندگی را برای مردم سخت خواهد کرد و باید نسبت به این مسئله مهم از دوراندیشی از سوی شهرداری و شورای شهر پیش شود البته مجموعه استانداری نیز آمادگی کامل برای حل این معضل دارد.

 

عاملی افزود: فضای سبز در شهر اردبیل نیز وضعیت مناسب ندارد برای گسترش آن باید تلاش کنیم البته در زمینه شهرسازی نیز و نظم و نظام بخشی ورود کرده اند تا قواعد و چارچوب های برای آن مشخص کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: امکانات و اختیارات مجموعه استانداری در خدمت عمران و آبادی شهر است و امیدواریم این پروژه ها مایه خیر و برکت شود و برنامه ریزی های مجموعه استان تلاش می کند تا با حل مشکلات حوزه اقتصادی برنامه ریزی جدی صورت گیرد.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: از لحاظ اقتصادی استان وضعیت مناسبی ندارد و برای بازدهی اقتصادی زیرساخت های استان باید توسعه یابد البته برنامه ریزی مشخصی برای این مسئله پیش بینی شده است تا پروژه ها بتوانند به تولید ثروت و شرایط مناسب اقتصادی در استان را فراهم کنند.

 

عاملی در پایان سخنان خود از مسئولان خواست تا برای رفع مشکلات مردم گام بردارند و از همکاری و همدلی مردم استان برای حل مشکلات و معضلات استان تقدیر و تشکر کرد.

 

 

کد خبر 1178515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha