ثبت نام چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم در کرمانشاه

حجت الاسلام صالحی،گفت: ثبت‌نام حضور در مسابقات سراسری قرآن از ۲۱ اردیبهشت‌ماه آغاز و تا ۲۵ خرداد ادامه دارد و همانند هرساله طی یک‌ماه ثبت‌نام در پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقات انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برگزاری مرحله نیمه‌نهایی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در استان ،گفت: چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم به سبک جدیدی برگزار می‌شود که برگزاری مرحله نیمه‌نهایی جزیی از آن است که یکی از اهداف برپایی این مرحله نزدیک شدن نتایج مسابقات به عدالت خواهد بود.

 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان  کرمانشاه افزود: مسابقات این دوره در ۱۲ رشته برگزار می‌شود که شامل رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء (مرحله شهرستانی و استانی)، حفظ پنج جزء (مرحله شهرستانی و استانی)، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر عمومی قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی، ترجمه نهج‌البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه زمان برگزاری مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه آبان‌ماه سال‌جاری است اما به زودی جزئیات و شیوه‌های برگزاری این مرحله اعلام و اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

 

حجت الاسلام صالحی تصریح کرد: مرحله شهرستانی از تیرماه آغاز و تا ابتدای مردادماه جاری ادامه دارد و برگزاری مرحله استانی از ابتدای شهریورماه تا اوایل مهرماه جاری خواهد بود.

کد خبر 1178516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha