برگزاری نخستین نمایشگاه تولید دانش بنیان کشور در نمایشگاه های بین المللی فارس

فرهادی گفت: نخستین نمایشگاه تولید دانش بنیان کشور در نمایشگاه های بین المللی فارس در شیراز به همت بخش خصوصی و دولتی فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی فرهادی»، امروز (سه شنبه 3 خرداد) با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه تولید دانش بنیان کشور در شیراز در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه به همت بخش خصوصی و دولتی فارس برگزار می شود و نخستین نمایشگاه تولید ایرانی دانش بنیان در کشور خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: تولیدکنندگان دانش‌بنیان با تلفیق دانش و تولید و استفاده‌ موثر از آن نقش موثری در ارتقای کمی و کیفی محصولات و بهره وری دارند.

وی اضافه کرد: اقتصاد و تولید دانش بنیان در رشد و بهره وری و افزایش تولید ناخالص داخلی نقش مستقیمی دارد و بهره ‌وری در رشد اقتصادی و توسعه پایدار نقش مهمی دارد و نمایشگاه بین المللی فارس از ظرفیت صنعت نمایشگاهی استفاده موثری به عنوان پیشران اقتصاد و تجارت کشور برای شناسایی و معرفی دستاوردها و برترین های حوزه های تولید و صنعت به میدان آورده است. 

فرهادی اعلام کرد: نخستین نمایشگاه تولید دانش بنیان کشور با عنوان «تولید ایرانی، دانش بنیان» از روز 31 ماه تا 3 تیر در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک «گلستان» برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: دستاوردها و نیازهای صنایع مختلف مانند نفت وگاز، ماشین آلات کشاورزی و صنایع غذایی، صنایع فلزی و شیمیایی، تجهیزات پزشکی و پیراپزشکی، صنایع برق و الکترونیک، صنایع مخابرات و فناوری اطلاعات و صنایع خودرو و لوازم خانگی در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

فرهادی اضافه کرد: با هم افزایی و حمایت بخش های دولتی و خصوصی از تولید دانش بنیان، نخستین نمایشگاه شرکت های دانش بنیان در حوزه نمایشگاهی کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس به شکل مطلوب برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه با هم افزایی و حمایت بخش های دولتی و خصوصی از جمله استاندار فارس و معاونت اقتصادی استانداری، سازمان صمت، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، پارک علم و فناوری، اتاق بازرگانی، شرکت توزیع برق، صندوق حمایت از دانش بنیان ها، شرکت بهره برداری نفت و گاز «زاگرس جنوبی»، دانشگاه شیراز، صنایع الکترونیک و بنیاد نخبگان برگزار می شود.

کد خبر 1178571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha