مسئولان و مدیران در جبهه امروز رسالت سنگینی بر دوش دارند

هاشمی، با بیان اینکه رسالت ما در جبهه امروز نسبت به جبهه دیروز سخت تر است، گفت: همه ما باید در خدمت به مردم و جامعه از اسقامت و ایثار رزمندگان دیروز الگو بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «هبت اله هاشمی»، در مراسم گرامیداشت سوم خرداد در جمع مدیر و کارکنان فرودگاه خرم آباد، معاون استاندار و مسئول ستاد اقامه نماز لرستان، با گرامیداشت هفته مقاومت گفت: از ۲۹ اردیبهشت تا امروز سوم خرداد استان لرستان در عملیات های مختلف در دوران دفاع مقدس حدود ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.
 

وی افزود: حضور فرزندان لر در قله های بزرگ ایمان و ایستادگی یک پیام دارد؛ وقتی امام انقلاب برای حضور در جبهه دعوت فرمودند، فرزندان لر استقامت را در اوج میدان های سخت نشان دادند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه به امام حسن مجتبی فرمووند:(کل یوم العاشورا)، خاطرنشان کرد: این عاشورا و کربلا همچنان ادامه دارد.


وی تصریح کرد: جبهه امروز از جبهه دیروز سخت تر است و جبهه امروز برای گفتن خیلی حرف دارد.


حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه رئیس جمهور در مقام اجرایی کشور و در راس آن مقام معظم رهبری و در استان ها نیز استاندار و معاونین او در خط مقدم جبهه امروز هستند، تاکید کرد: این جبهه باید تقویت شود.
 

وی با بیان اینکه دیروز الگو و سبک زندگی برای امروز است و امروز میدان عمل برای فردا است، گفت: امروز سفره ای که روی آن نشستیم سفره شهید شکارچی ها است و مردان فردا سر سفره ما می نشینند، ما باید امروز از الگوی دیروز درس بگیریم و میدانی برای فرداها بدرخشانیم که فردا فرزندان ما اینجا بنشینند و از خوبی ها و رشادت های ما یاد کنند.
 

وی بر ضرورت نصب اسماء مقدس شهدا از ورودی فرودگاه تا قسمت های مختلف آن تاکید کرد و گفت:  در این زمینه بنیاد شهید نیز همکاری لازم را خواهد کرد.

کد خبر 1178685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha