ثمره مقاومت و ایثار در هر کاری پیروزی است

ستاری، ثمره مقاومت و ایثار را در هرکاری پیروزی خواند و گفت: امروز در عرصه اقتصاد و فرهنگ باید از الگوی مقاومت و ایثار شهدا الگو بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،« بهرام ستاری»، امروز(۳خرداد)در مراسم گرامیداشت سوم خرداد در جمع مدیر و کارکنان فرودگاه خرم آباد، مدبرکل بنیاد شهید و مسئول ستاد اقامه نماز لرستان اظهارداشت: اگرچه آزادی خرمشهر را پاس می داریم اما گوشه گوشه این کشور ندا می دهد که ما در پرتو چه ایثارگرانی به اینجا رسیدیم.
 

وی سوم خرداد را روز مقاومت و ایثار و پیروزی خواند و افزود: اگر این سه واژه را تداعی کنیم می دانیم که نتیجه حرکتمان این سه واژه می شود.
 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به روشن شدن چراغ انقلاب پس از دوران ستم شاهی، گفت: دشمنان تلاش داشتند این چراغ انقلاب را خاموش کنند و از هر توطئه ای کم نگذاشتند تا به توطئه نظامی رسیدند و شهر و مرز و بوم ما را به سیطره در آوردند تا شاید این چراغ را که نوید بخش تشیع و ملت های در بند است را خاموش کنند و در مرزهای ماهم آمدند، اما آن چیز که این چراغ را برافراشت که نماد آن در خرمشهر نیز هست؛ ۲۴ روز مقاومت جهان آرا و یارانش است که بر مبنای آن استقامت و در واژه دوم ایثار و از خودگذشتی بود.


وی عنوان کرد: در هر کاری مقاومت  و ایثار نتیجه آن پیروزی است، ایران در اثر این مقاومت ها تا به امروز رسیده است اما این مقاومت ها در اثر ایثار به پیروزی رسیده است.


ستاری بیان کرد: اگر در جبهه جنگ به پیروزی رسیدیم به دلیل استقامت رزمندگان و ایثارگری آنان بود و امروز در عرصه های فرهنگی، حجاب و عفاف و عرصه های اقتصادی ضمن مقاومت، ما که خودمان را مدیون انقلاب می دانیم باید الگو باشیم.


ستاری تاکید کرد: با ایثار، مقاومت و فداکاری باید پیروزی اقتصادی و فرهنگی را در جامعه رقم بزنیم وتوطئه های گوناگون را پشت سر بگذاریم.


وی با اشاره به اینکه دشمن امروز اقتصاد نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است، گفت: اگر همه ما در میدان تبیین و حرکت به سوی یک اقتصاد ایده آل حرک کنیم به مصابه فتح خرمشهر است و شاید در این پیروزی حتی می توانیم فتح خرمشهر را نیز نهادینه کنیم.


ستاری عنوان کرد: اگر در عرصه اقتصادی به جایی برسیم که فشاری به ملت بیاید شاید آن پیروزی ها نیز  تحت شعاع قرار گیرد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: گاهی اوقات با کم خریدن، اسراف نکردن، همراهی کردن با سیاست های نظام و کشور و بعضی وقت ها با آگاهی رساندن در عرصه های سیاسی اقتصادی باید بتوانیم نقش آفرینی کنیم.


وی بیان کرد:  ثمره نظام جمهوری اسلامی ثمره دین، آزادگی است و ثمره خرمشهر و خرمشهرها ثمره آزاد زیستن است.

کد خبر 1178686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha