نمایش خیابانی «خانواده نسبتا خوشبخت» در آستارا اجرا شد

نمایش خیابانی «خانواده نسبتا خوشبخت» تجربه‌ای از کارگردان و بازیگر آستارایی بابک زینالی در پارک روبروی فرمانداری این شهر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، تئاتر خیابانی با عنوان« خانواده نسبتا خوشبخت» امروز(سه‌شنبه، ۳ خرداد) در پارک روبروی فرمانداری این شهر اجرا شد.

 

در این نمایش که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در مدت ۳۰ دقیقه و با محوریت تقویت‌ باورهای مذهبی و مردمی اجرا شد، علی پایدار، مصطفی صالحی، شبنم عطری و ساره اسکندرزاده به ایفای نقش پرداختند.

 

این نمایش خیابانی که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری گروه کاسپین و به کارگردانی الناز سیف‌اللهیان، مریم ایمانی و یگانه شیخی اجرا شد، با استقبال خوب شهروندان آستارایی همراه بود.

 

 تهیه کننده این نمایش مجید جوهری، طراح پوستر الناز سیف‌اللهیان و سرپرست گروه سمیرا صفرخواه و صدرا حسینی، امین زینالی و حمید زینالی نیز دیگر عوامل نمایش خیابانی «خانواده نسبتا خوشبخت» بودند.

 

«شاپور تشرینی» در حاشیه این نمایش خیابانی، اظهارکرد: اثربخشی مفاهیم به صورت بصری بیشتر است و استقبال عمومی از تئاتر نسبت به سایر روش‌ها بیشتر است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا گفت: بنابراین تئاتر خیابانی می‌تواند در راستای تقویت‌ باورهای مذهبی و مردمی موثر باشد.

کد خبر 1178757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha