استقبال چشمگیر از نخستین جشنواره ملی آواها و نواهای سردار مقاومت حاکی از دلبستگی مردمی به مبانی فاخر فرهنگ جهاد و شهادت است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: حضور و استقبال چشمگیر اقشار مختلف از این جشنواره، دلگرم کننده و شاخص بارز ارادت و دلبستگی مردمی به ارزش های دینی و مبانی فاخر فرهنگ جهاد و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدرضا علیزاده، سه شنبه شب(۳ خرداد) در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی آواها و نواهای سردار مقاومت؛ گفت: خدا را شاکر هستیم که در سایه الطاف الهی و به یمن نام و مرام اسوه شجاعت و مهر، فرمانده قلبها، سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توفیق برگزاری این آیین فراهم شد.

 

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: امیدواریم در ظل توجه و پاکی روح این شهید وارسته و در تحقق اهداف و منویات آرمانی ایشان در راستای معرفی و معرفت آن شهید بزرگوار به عنوان گامی هر چند کوچک دارای نتایج موثر و ماندگاری باشد.

 

 

 

وی اظهار کرد: حضور و استقبال چشمگیر اقشار مختلف دلگرم کننده و شاخص بارز ارادت و دلبستگی مردمی به ارزش های دینی و مبانی فاخر فرهنگ جهاد و شهادت است.

 

 

 


علیزاده تصریح کرد: تجمیع این ارکان مقدس در آیینه مکتب سلیمانی به روشنی متبلور و منعکس است و به یقین تلاقی سالروز آزادسازی خرمشهر با این آیین اتفاق زیبایی در تجلی و تداعی جریان افتخار آمیز نهایی خونین شهر با نام نیک و موضوع جشنواره و هنگامه ای شیرین در تکریم سرشت و سرنوشت سردار سلیمانی به عنوان یکی از حماسه سازان بزرگ روزگار هشت سال دفاع مقدس است.

 

 

 

وی گفت: ارسال هزار و ۱۴۳ اثر از ۲۳ استان و حدود ۸۰ شهر با مضامین خاص و متنوع و در قالب های مختلف روند و فرآیندی خوش موزون پدید آورد.

 

 

 


این مسئول با اشاره به اینکه در نهایت ۱۱ اثر برگزیده می شود اما آثار  رسیده نشان پویایی آن در جهت ترویج فرهنگ مکتب سلیمانی است؛ افزود: امیدواریم این جشنواره با حمایت های لازم در نیل به رسالت خطیر خود از جمله نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نوعدوستی و وطن پرستی توفیق داشته باشد و در دستیابی به آرمان ها و منویات خود در جهت ارج نهادن به ارزش های دینی و معنوی به خصوص بر اساس ویژگی های شهید سلیمانی و شناسایی جوانان خلاق و کشف استعدادهای نو و حمایت از چنین تولیداتی سربلند باشد.

کد خبر 1178761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha