جشنواره ملی آواها و نواهای سردار مقاومت از حیث داوری و آثار رسیده قابل قبول است

مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این جشنواره را از حیث سطح داوری و آثار ارسال شده به آن قابل قبول دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حامد منیری، سه شنبه شب(۳خرداد) در اختتامیه نخستین جشنواره ملی آواها و نواهای سردار مقاومت گفت: دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت وزارت ارشاد در تلاش است در قالب های هنری مفاهیم لطیف و ظریف قرآنی را تبلیغ و ترویج کند.

 

 


مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این جشنواره را از حیث سطح داوری و آثار ارسال شده به آن قابل قبول دانست و افزود: انتظار داریم قبل، حین و بعد از برگزاری جشنواره نکاتی رعایت شود.

 

 

 


وی اظهار کرد: قبل از برگزاری لازم است هیئت داوران و دبیر تخصصی منظور خود را از جشنواره و شاخصه های اصلی که اصل آن کشف نخبه و استعداد است در قالب یک برنامه و به صورت همدلانه گفتگو کنند تا آثار این شاخص را رعایت کنند و این مهمترین و بارزترین شاخصی است که قبل از جشنواره باید اتفاق بیفتد.

 

 

 

منیری ادامه داد: یکی از مشخصه ها و ویژگی های این جشنواره ارسال مقالات است که ما به آن نیاز داریم زیرا باید از لحاظ علمی کار کرد که پایه رشد این جشنواره ها است.

 

 

 

وی برگزاری این جشنواره ها در طول سال را به شرط رعایت ویژگی نوآوری و فاخر بودن دانست و تصریح کرد: معتقدیم قرآن از مضامین ظریف و دقیق و هنرمندانه ای برخوردار است و ما باید این مضامین را هنرمندانه به ابناء بشر معرفی کنیم و شما در این جشنواره به سهم خودتان این کار را کردید.

 

 

 


منیری خاطرنشان کرد: قرآن مملو از نمایشنامه های پر متن و قصصی است که ظرفیت های بسیار زیادی(برای کارهای هنری)دارد.

کد خبر 1178771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha