کانون های مساجد ظرفیت بزرگی را برای فرهنگ سازی در بین خانواده ها دارد

قدیمی گفت: کانون های مساجد ظرفیت بزرگی را برای فرهنگ سازی در بین خانواده ها به ویژه نوجوانان و جوانان می تواند فراهم کند تا بتوانیم این مسئله مهم و حیاتی را تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «حسین قدیمی» امروز (4 خردادماه) در جلسه انعقاد تفاهم نامه با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در حضور مدیر این مجموعه گفت: دولت سیزدهم فعالیت وسیعی برای اصلاح الگوی مصرفی و جلوگیری از قطعی برق در فصول گرم تابستان انجام داده و امیدواریم در سال جاری شاهد کاهش این قطعی ها در بخش های مختلف مشترکین باشیم.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تصریح کرد: بیش از 80 درصد مشترکین برق استان در صرفی جویی برق و اصلاح الگوی مصرف مشارکت خوبی دارند و شاهد کمترین میزان مصرف تاکنون هستیم.

 

وی اعلام داشت: 7 درصد مشترکین استان مصرف بیش از اندازه دارند و باید در راستای بهینه سازی مصرف برق برای این مشترکین تلاش شود تا با کاهش مصرف برق شاهد کاهش قطعی برق در فصول تابستان باشیم.

 

قدیمی ادامه داد: انشعاب و برق مصرفی مساجد رایگان است اما باید اصلاح الگوی مصرف در این مراکز عبادی بیش از پیش رعایت شود.

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: فرهنگسازی مدیریت مصرف فقط برای کاهش هزینه ها نیست بلکه موجب انتقال این برق به بخش صنعت شود و زمینه تولید ثروت و اشتغال آفرینی در کشور را هم فراهم می کند.

 

این مقام مسئول بیان کرد: کانون های مساجد ظرفیت بزرگی را برای فرهنگ سازی در بین خانواده ها به ویژه نوجوانان و جوانان می تواند فراهم کند تا بتوانیم این مسئله مهم و حیاتی را تبیین کنیم.

کد خبر 1178976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha