پویش «همه خادم رضاییم» در کرمانشاه اجرا می شود

امامیان،گفت: به مناسبت دهه کرامت پویش «همه خادم امام رضاییم» برگزار و هشت سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی اهدا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، سید محمدجعفر امامیان  امروز چهارشنبه (۴ خرداد )پیش از ظهر درنشست خبری به تشریح برنامه های دهه کرامت و جشن های بین المللی زیرسایه خورشید اشاره کرد و گفت: امسال برنامه های دهه کرامت از ۱۱ خرداد ماه جاری آغاز می شود.

 

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه افزود: دهه کرامت همزمان با سالروز ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خردادمقارن شده است و برنامه های ویژه ای هم برای این ایام در نظر گرفته شده است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: کاروان خدام امام رضا (ع) همراه پرچم متبرک آستان قدس در ۱۳ خرداد ماه جاری در  استان حضور خواهند یافت و  برنامه ها و جشن های متعددی در این روزها در محلات و حسینیه های سراسر استان اجرا می‌شود.

 

 

امامیان تصریح کرد: سال‌های گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه ها را غیرحضوری و بصورت مجازی برگزار کردیم ولی امسال بسیاری از برنامه های ما حضوری خواهد بود اما قصد داریم از فضای مجازی برای برگزاری مسابقه خانواده رضوی  در بخش های مختلفاستفاده میشود  و به خانواده های برتر هم جوایزی اهدا  خواهد شد.

 

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه اظهار کرد: ۱۹ کانون تخصصی در استان کرمانشاه برنامه های ویژه ای برای این دهه تدارک دیده اند و به عنوان نمونه کانون ورزش رضوی، راهپیمایی بزرگ خانوادگی را در این دهه پیش بینی کرده و کانون ایثار و شهادت دیدار و سرکشی از خانواده شهدا را در برنامه دارد.

 

 

وی با اشاره به برنامه های اجرا شده در دهه کرامت در کرمانشاه گفت: بازسازی و افتتاح ۲ سرپناه محرومین و توزیع غذا بین کودکان کار ، سرکشی کانون سلامت رضوی در قالب اردوهای سلامت رضوی از بیماران مناطق محروم ، ویزیت و مباحث تخصصی دندان پزشکی و همچنین کانون قرآن خدمت رضوی، کانون حقوقی و کانون زیارت رضوی هرکدام در حوزه های تخصصی ، توزیع۲۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و مناطق محروم ،برگزاری  «عصر شعر ملکوت هشتم» بمناسبت یاد و خاطره حاج «مسلم مقدسی» و «مصطفی اخلاقی» که امسال در بین ما حضور ندارند از مهمترین برنامه های این کانون است. 

 

 

 

امامیان در پایان افزود: در سال های گذشته برنامه ای با عنوان «با اجازه امام رضا، بله» ویژه برگزاری مراسم خطبه خوانی عقد زوجین جوان برگزار می شد که امیدوارم بتوانیم امسال  این مراسم را برگزار کنیم و به هشت نفر از نوعروسان جهیزیه توسط خادمیاران رضوی و خیرین اعطا می شود.

 

کد خبر 1179020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha