آیین بزرگداشت سوم خرداد ماه در بهشهر برگزار شد

آیین بزرگداشت سوم خرداد ماه در بهشهر با حضور فرماندار بهشهر، فرمانده سپاه بهشهر و جمعی از خانواده شهدا و رزمندگان دفاع مقدس در حسینیه شهدا بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، «علی سلیلی» امروز ( ۴ خرداد) در آیین بزرگداشت سوم خرداد ماه در بهشهر با بزرگداشت ایام اظهار کرد: اگر چه دشمن همه تلاشش برای از پا درآوردن ایران و ایرانی بود اما تاکنون در هیچ جنگی موفق نشده و ملت ما با اتحاد و برادری همچنان در اوج است.

 

کارشناس علوم سیاسی افزود: ملت ما در جنگ 8 ساله توانست بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شود و امروز با همان قدرت و ابهت در برابر دشمنان در جنگ اقتصادی ایستاده است.

 

وی خاطر نشان کرد: سوم خرداد یادآور دلاور مردی های رزمندگان اسلام در فتح غرورآفرین خرمشهر قهرمان است؛ روزی که مردم این سرزمین نشان دادند که با اتحاد و همدلی می توانند دشمن را با هر قیمتی از خاک بیرون کنند و هیچ نیروی در برابر توان مردمی ما کارساز نیست.

 

سلیلی یادآور شد: ایران اسلامی و بالندگی و اقتدار امروز ما رد این کشور حاصل جانفشانی شهیدان و ایثارگرانی است که درس آزادگی را در مکتب امام حسین(ع) به ما آموختند و در ادامه راه شهدا همه ما استوار ایستاده ایم.

 

به گزارش شبستان، آیین بزرگداشت سوم خرداد ماه در بهشهر با حضور فرماندار بهشهر، فرمانده سپاه بهشهر و جمعی از خانواده شهدا و رزمندگان دفاع مقدس در حسینیه شهدا بهشهر برگزار شد.

کد خبر 1179088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha