تنها ۳ مصدوم از حادثه متروپل در بیمارستان بستری هستند

محمدی گفت: در حال حاضر تنها سه صدوم حادثه فروریختن ساختمان متروپل در بیمارستان بستری هستند.

«محمد محمدی» عصر امروز (چهارشنبه ۴ خرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: همکاران اورژانس از دقایق ابتدایی وقوع حادثه در محل حضور داشتند و مصدومان را به نزدیکترین بیمارستان‌ها از جمله شهید بهشتی، امام خمینی(ره) و ۱۷ شهریور منتقل کردند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه خوشبختانه بیشتر مصدومان با حال عمومی مساعد از بیمارستان مرخص شدند افزود: در حال حاضر تنها سه مصدوم در بیمارستان هستند که ۲ نفرشان با حال خوب در بخش حضور دارند و یک نفر دیگر نیز بعد از عمل جراحی هم اکنون در وضعیت پایداری در بخش مراقبت‌های ویژه قلب بستری است و شرایط وی نیز توسط اعضای هیات علمی دانشگاه و سرویس‌های مختلف مدیریت می‌شود.

 

وی اضافه کرد: برای رعایت جوانب احتیاط، حضور عوامل اورژانس کشور را از شهرها و استان‌های همجوار شاهد هستیم و در حاضر ۵۰ آمبولانس، چهار اتوبوس‌ آمبولانس و ۲ بالگرد در منطقه در حال خدمات‌رسانی هستند.

 

محمدی با اشاره به اینکه در بیمارستان‌ها نیز متخصصان مختلف به ویژه در رشته‌های جراحی، جراحی اعصاب، زنان و طب اورژانس حضور دارند تصریح کرد: پزشکان متخصص در بیمارستان ها هرگونه انتقال مصدومان حادثه را مدیریت می‌‎کنند تا ما نیز گوشه‌ای از دردهای مردم عزیز آبادان را تسکین دهیم.

 

کد خبر 1179123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha