امحاء یک تن مواد مخدر در بهشهر

میرزایی از امحاء یک تن مواد مخدر در بهشهر خبر داد و گفت: آیین امحاء یک تن مواد مخدر بهشهر ۸ خرداد ماه با حضور مسئولان استاین و شهرستانی برگزار می شود.

«علی اصغر میرزایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: آموزش مهمترین مساله در پیشگیری از اعتیاد است که باید در دستور کار همگانی باشد و در این بخش با توانمندسازی خانواده ها، باید جوانان را در برابر آسیب مواد مخدر مصون کنیم.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان بهشهر افزود: نیروی انتظامی همواره در بحث مقابله با قاچاق مواد مخدر با جدیت ورود کرده اند و در همین راستا با همین جدیت کارها در حال انجام است و تنها در دو ماه امسال، 25 کیلوگرم انواع مواد مخدر در بهشهر کشف و ضبط شد.

 

وی خاطر نشان کرد: از اقدامات بسیار ارزشمند نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر در زمینه کشفیات مواد مخدر و برخورد با خرده فروشان قدردانی می کنیم.

 

میرزایی از امحاء یک تن مواد مخدر در بهشهر خبر داد و گفت: آیین امحاء یک تن مواد مخدر بهشهر 8 خرداد ماه با حضور مسئولان استاین و شهرستانی برگزار می شود.

 

سرپرست فرمانداری بهشهر افزود : نیروی انتظامی پیشگام و پیشتاز مبارزه با مواد مخدر برای ارتقاء امنیت و سلامت جامعه است .

 

میرزایی با تاکید براینکه برای مقابله با مواد مخدر و آسیب‌های ناشی از آن باید همه دستگاه‌ها پای کار باشند؛ یادآور شد: نیروی انتظامی با تلاش و پشتکار شبانه روزی، سهم بزرگی در کشف مواد مخدر و روانگردانها و مقابله جدی و فراگیر با قاچاقچیان و سوداگران مرگ دارند و در این راستا باید همه دستگاهها پای کار باشند.

کد خبر 1179250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha