به دنبال نوآوری در اجرای مدلینگ زنده هستیم

امامی گفت: در پی ترویج مدلینگ زنده نیستیم، حمایت هم نمی کنیم، مجوز هم نمی دهیم اماتبلیغ محیطی حق تولید کننده و طراحی است و ما به دنبال نوآوری در این حوزه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ «سید مجید امامی» امروز(۵خرداد) در نشست با کارگزاران و فعالان مد و لباس به حضور ۵۰کشور دنیا در جشنواره بین المللی فجر اشاره و اظهار کرد: برای تقویت آثار شرکت کنندگان در این جشنواره، نگارخانه های رایگان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایجاد شود.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از اعلام آمادگی برای پذیرایی از طراحان مد و لباس استان مازندران در گالری مد و لباس به صورت رایگان خبر داد و گفت: از لباس های سنتی و بومی حمایت می کنیم.

 

وی بابیان اینکه مستند مسابقه طراحی مد و لباس در شبکه نسیم راه اندازی خواهد شد، افزود: در مسابقه میدون نیز طراحان مد و لباس حاضر خواهند شد.

 

رییس یازدهمین جشنواره بین المللی مدولباس فجر با بیان اینکه حضور در برنامه های تلویزیونی علاوه بر تبلیغات رایگان، جذب سرمایه گذار را همراه خواهد داشت، گفت:  رویکرد اصلی و هدف مهم یازدهمین جشنواره بین المللی مدولباس فجر  دسترس پذیر سازی لباس زیبا، ارزان و درعین حال سالم وعفیفانه است و این حق تک تک ایرانیان است تا از بهترین نوع لباس ایرانی اسلامی بهره مند شوند.

 

وی با بیان اینکه براساس نگاه فقهی به دلیل تورج(دعوت به دیده شدن) اجازه نداریم شوی زنده در حوزه مد و لباس داشته باشیم، افزود: لباس وپوشاک با تاربخ، اقوام، سنت ومهمترین میراث دینی مرتبط است.

 

امامی تصریح کرد: در پی ترویج مدلینگ زنده نیستیم، حمایت هم نمی کنیم، مجوز هم نمی دهیم اماتبلیغ محیطی حق تولید کننده و طراحی است و ما به دنبال نوآوری در این حوزه هستیم.

کد خبر 1179289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha