اعضای کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) به دیدار خانواده شهید فرجی رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) و اعضای حلقه صالحین به مناسبت سوم خرداد و هفته ایثار و مقاومت به دیدار خانواده شهید فرجی رفتند.

«قوام صابری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) و اعضای حلقه صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهیدسادات بزگوشی به مناسبت سوم خرداد و هفته ایثار و مقاومت به دیدار خانواده شهید فرجی رفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) تصریح کرد: در راستای اجرای طرح «آبروی کوچه افتخار محله» در این دیدار از خانواده شهید «میر علی فرجی» تجلیل و تکریم شد.

 

وی اذعان داشت: شهدا در راه پاسداری از حریم کشور در دوران دفاع مقدس با جانفشانی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و امروز نیز باید ما به عنوان ادامه دهنده راه شهدا باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی و توطئه های شوم آنها را خنثی کنیم.

 

صابری اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا نیز بخشی از وظیفه عمومی برای پاسداشت از خدمات شهدا است و زمانی که آنها نیستند باید والدین آنها مورد تکریم آحاد جامعه قرار گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری امروز نیز برای جنگ در برابر دشمنان باید آمادگی داشته باشیم زیرا آنها با تهاجم فرهنگی تلاش می کنند تا جنگ نرم را به پیش ببرند و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه یک وظیفه برای نهادهای فرهنگی است.

 

کد خبر 1179311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha