اولویت برنامه های بنیاد شهید پرداخت مطالبات درمانی ایثارگران است

داوطلب با تاکید به پرداخت مطالبات درمانی ایثارگران که در اولویت برنامه های بنیاد است از گسترش مراکز طرف قرارداد درمانی در استان گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا داوطلب» در جمع خبرنگاران به رویکرد بنیاد شهید مبنی بر توجه ویژه به سلامت ایثارگران اشاره و اظهار کرد: اولویت اصلی این نهاد مقدس تمرکز بر حوزه درمان و سلامت خانواده های شهدا جانبازان و ایثارگران است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان همچنین رویکرد دولت را رسیدگی ویژه به این مهم عنوان کرد و افزود: پرداخت هزینه های درمانی خانواده ها بر اساس دریافت بودجه و تخصیص اعتبارات از سازمان برنامه و بودجه صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در سال جاری فعلا اعتباری از سازمان برنامه بودجه به بنیاد اختصاص داده نشده است گفت: از آنجاییکه بیمه «دی» طرف قرارداد با مراکز درمانی و خدمات پزشکی به ایثارگران است و می بایست هزینه های درمانی این عزیزان را به مراکز درمانی تحت پوشش قرار داده و پرداخت کند.

داوطلب اضافه کرد: علیرغم عدم دریافت اعتبار در سال جاری از سازمان برنامه و بودجه به جهت جلوگیری از خلل خدمات درمانی ایثارگران، بنیاد بخشی از مطالبات بیمه دی را به حساب ایشان واریز کرده تا در روند خدمات درمانی تعللی ایجاد نشده و موجب تشویش خاطر این عزیزان نشود.

وی همچنین ادامه داد: بخشی از مطالبات جاری مراکز درمانی طرف قرارداد استان نیز با پیگیری های صورت پذیرفته پرداخت و مابقی نیز در حال پیگیری است.

داوطلب، گسترش مراکز طرف قرارداد درمانی در استان را از دیگر برنامه های بنیاد بیان کرد و گفت: بیش از 380 مرکز درمانی طرف قراداد با بیمه دی در استان گیلان هستند که در بخش های مختلف به جامعه ایثارگری خدمت دهی می کنند.

وی با اشاره به توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی خانواده های شهدا و ایثارگران اظهار کرد: امیدواریم با افزایش خدمات در بخش های مختلف درمانی شاهد افزایش رضایتمندی جامعه معزز ایثارگری باشیم.

کد خبر 1179364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha