خادمان حرم هلال بن علی(ع) در بین برگزیدگان جشنواره ملی مجریان و سخنوران ایران

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) از حضور دو خادم افتخاری این حرم مطهر در بین برترین های جشنواره ملی مجریان و سخنوران ایران خبر داد.

سید جواد تکیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: یازدهمین جشنواره  مجریان و هنرمندان صحنه ای ایران «سعدی» با معرفی برگزیدگان در بخش های مختلف به پایان رسید که در این بین دو تن از خادمان افتخاری حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) حضور داشتند.

 

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: بر این اساس، با اعلام آرای هیئت داوران، «مهدی آقابیکی آرانی» مجری توانمند رسانه ملی و خادم رسانه ای حرم مطهر حضرت محمدهلال (ع) به عنوان چهره ماندگار اجرای صحنه ای کشور در یازدهمین جشنواره  مجریان و هنرمندان صحنه ای ایران معرفی شد و چکاوک زرین  این جشنواره را از آن خود کرد.

 

تکیه ادامه داد: چکاوک زرین که بالاترین جایزه جشنواره سعدی است که در طول یازده دوره گذشته جشنواره به هیچ رقابت کننده‌ای تعلق نگرفته است و صرفا این چکاوک به صورت افتخاری به چهره‌های ماندگار سخنوری کشور اعطا شده است.

 

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) اظهار داشت: همچنین در این رویداد رسانه ای،  «معصومه خوشمرام» خادم فرهنگی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) مدال میکروفون طلایی مجری با اخلاق جشنواره را از آن خود کرد.

 

جشنواره ملی سعدی (جشنواره مجریان و سخنرانان و هنرمندان صحنه ای ایران ) بزرگترین و رسمی ترین رویداد مرتبط با عرصه سخنرانی و مجری گری در کشور با سابقه ده سال رقابت سالم در زمینه مجریگری و سخنوری است.

 

آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است و بیش از ۴۰۰ تن از خادمان افتخاری در بخش های فرهنگی، خدماتی و رسانه ای در این حرم مطهر فعالیت می کنند./

کد خبر 1179431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha