بیمارستان جدید بشرویه به ۸۴ تختخواب ارتقا می یابد

قناعت گفت: اقدامات و پیگیری های لازم را جهت افزایش بنا و تغییر تیپ بیمارستان شهرستان بشرویه از ۳۲ به ۸۴ تخت را انجام می دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، استاندار خراسان جنوبی امروز (6 خرداد) از بیمارستان جدید شهرستان بشرویه با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان9 بازدید کرد.

 

«جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی در بازدید از بیمارستان جدید شهرستان بشرویه اظهار داشت: جهت پیگیری تامین امتیاز آب و جاده دسترسی برای بیمارستان شهرستان بشرویه اقدامات لازم انجام خواهد شد.

 

وی با توجه به اینکه بیمارستان جدید بشرویه 32 تختخوابی است، افزود: اقدامات و پیگیری های لازم را جهت افزایش بنا و تغییر تیپ بیمارستان شهرستان بشرویه از ۳۲ به ۸۴ تخت را انجام می دهیم و در سال ۱۴۰۴ قرار است این بیمارستان ۸۴ تخت مصوب داشته باشد.

 

دستور ویژه استاندار به فرماندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر پیگیری رفع موانع از مسیر کار، تسریع در روند اجرای پروژه و پیگیری مسائل تامین نیروی انسانی و تجهیز بیمارستان در مرکز از نتایج این بازدید بود.

 

گفتنی است عملیات ساخت بیمارستان جدید بشرویه از سال ۹۰ آغاز شده است و اکنون ساختمان بیمارستان با هزینه کرد ۴۸ میلیارد تومان تکمیل شده است، اما به تکمیل ساختمان اداری، انبار و محوطه سازی جهت به بهره برداری رسیدن نیاز دارد.

 

کد خبر 1179497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha