کم‌فروشی و خیانت به مردم از جانب نانوایان اصلا پذیرفته نیست‌

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی از معضل نان در آستارا گلایه کرد و گفت: کم‌فروشی و خیانت به مردم از جانب نانوایان اصلا پذیرفته نیست‌ و مسئولین نظارتی و قضایی می‌بایست با نظارت دقیق و برخورد قاطع جلوی قاچاق آرد و عدم توزیع مناسب نان را بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «محمد جواد باقری‌ارومی» در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان با تسلیت سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) به بیان اقدامات مهم آن امام همام پرداخت.

 

امام جمعه بندر آستارا ضمن بیان حدیثی از امام صادق(ع) به ضرورت شکر نعمت‌ها و صبر در مقابل مصیبت‌ها تاکید کرد.

 

وی با گرامیداشت هفتم خرداد روز قانون و آغاز هفته مجلس این روز را به نمایندگان مجلس و دست اندرکاران قوه مقننه تبریک گفت.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی به تبیین فرمایشات معظم‌له پرداخت.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه انقلابی‌گری متفاوت از هوچی‌گری و هیاهوسالاری است، گفت: روحیه انقلابی نشات گرفته از ایمان و اندیشه پاک الهی است.

 

وی با بیان این جمله از مقام معظم رهبری « که انقلابی ماندن سخت‌تر و مهم‌تر از انقلابی بودن است»، اضافه‌کرد: آزمون بزرگ ثبات قدم در ایمان و عقیده است که باعث سعادت و عاقبت بخیری می‌شود.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی فراز دیگری از بیانات مقام معظم رهبری در مورد عدم دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها را تشریح کرد و افزود: یقینا طبق نظر معظم‌له نمایندگان باید از دخالت مستقیم خوددداری کنند ولی دولت هم باید از مشورت نمایندگان به عنوان منتخب مردم استفاده کند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی بندر آستارا به هفته بدون دخانیات اشاره و با بیان آثار سوء مصرف دخانیات و مواد مخدر بر سلامت فردی و اجتماعی، تصریح‌کرد: علاوه بر سیره عقلا بر عدم زیان رساندن به خود و دیگران، دستورات دینی هم به همین مسئله اشاره دارد و خداوند در قرآن از افتادن در هلاکت نهی کرده است.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با تبریک اول ذیقعده ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر و آغاز دهه کرامت به بیان شخصیت والای حضرت معصومه(س) به عنوان الگوی مناسب برای دختران پرداخت.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی در پایان نسبت به معضل نان در شهرستان مرزی بندر آستارا گلایه کرد و افزود: کم‌فروشی و خیانت به مردم از جانب نانوایان اصلا پذیرفته نیست‌ و مسئولین نظارتی و قضایی می‌بایست با نظارت دقیق و برخورد قاطع جلوی قاچاق آرد و عدم توزیع مناسب نان را بگیرند.

 

 

کد خبر 1179571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha