راه اندازی دفتر هیئت صلح در شهر مریانج

حجت الاسلام مظاهری از راه اندازی دفتر هیئت صلح در شهر مریانج همزمان با دهه کرامت خبرداد و گفت: این دفتر به منظور سازش بین زوجینی که قصد متارکه دارند با حضور رئیس دادگستری استان همدان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حجت الاسلام «یاسر مظاهری »در جلسه شورای اطلاع رسانی شهر مریانج گفت: یکی از مسائلی که در رسانه باید به آن توجه کرد گفتمان سازی است به طوری که مفاهیم آن باید همه گیر باشد.

 

امام جمعه شهر مریانج با تاکید بر اینکه جریان سازی صرفاً اطلاع رسانی صرف نیست، گفت: جریان سازی به این معنی است که فضای رسانه‌ای را تحت تأثیر قرار دهیم.

 

وی با بیان اینکه تا زمانی که گفتمان سازی در برخی از مطالب نباشد نمی توان جریان سازی کرد، اظهارداشت: گفتمان سازی و جریان سازی مکمل یکدیگر هستند.

 

وی بیان داشت: امروزه فضای مجازی و رسانه در سبک زندگی مردم اثرگذار است و بسیاری از مشکلات و معضلات در زمینه های اخلاقی و خانوادگی و... از همین فضای مجازی بروز می کند.

 

حجت الاسلام مظاهری با بیان اینکه نیازمند تولید محتوا در رسانه هستیم، گفت: با تولید محتوا در فضای مجازی می توان فرهنگ، دین و اخلاق اسلامی را رواج داد.

 

وی ادامه داد: در دهه کرامت دفتر هئیت صلح با حضور رئیس دادگستری استان همدان به منظور سازش در بین زوجینی که قصد متارکه دارند در شهر مریانج راه اندازی می شود به طوری که پرونده های شهروندان مریانجی که در دادگستری تشکیل شده است به این دفتر ارجاع داده می شود.

 

امام جمعه شهر مریانج تصریح کرد: تجلیل از علمای شهر مریانج به منظور شناساندن چهره های ماندگار به نسل جوان از دیگر برنامه های این شهر است.

کد خبر 1179600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha