تمامی نانوایی های استان قزوین به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز می شوند

کاظمی گفت: ۳۱۰ نانوایی در استان قزوین به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شدند و بناست در هفته جاری تمامی نانوایی های استان به این دستگاه مجهز شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «عباس کاظمی» در گفتگویی با اشاره به تجهیز نانوایی ها به کارتخوان هوشمند بیان کرد: در تمامی نانوایی های استان به ترتیب دستگاه های کارتخوان هوشمند نصب می شود که مهمترین ویژگی این دستگاه ها این است که نرم افزاری در آنها تعریف شده که به محض خرید نان از نانوایی، میزان یارانه پرداختی به هر قرص نان توسط دولت به حساب نانوا واریز می شود.

 

فرماندار قزوین ادامه داد: از مزایای این طرح این است که جلوی قاچاق گسترده آرد و فروش خارج از شبکه آرد گرفته می شود و آرد به نانوا به قیمت آزاد تحویل داده می شود و بعد از اینکه این آرد به صورت نان به مشتری فروخته شد در ازای هر تراکنش و با هر کارت بانکی بدون هیچ محدودیتی یارانه به حساب نانوا واریز می شود.

 

وی عنوان کرد: در این سیستم نرم افزاری طراحی شده که میزان حدودی پخت نان هر نانوایی در ازای سهمیه آردی که دارد مشخص شده و باید بر اساس وزن اعلامی، نان تحویل مشتری شود در این شرایط این امکان وجود ندارد که نانوا وزن چانه را کاهش دهد.

 

کاظمی تأکید کرد: بحث پول نقد را بعد از این نخواهیم داشت ولی در آغاز طرح، نانوا کارت اختصاصی را به صورت موقت خواهد داشت تا اگری کسی کارت بانکی به همراه نداشت از این کارت استفاده شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در هفته جاری بناست تمامی نانوایی های استان به این دستگاه های کارتخوان هوشمند مجهز شوند و کار از شهر قزوین آغاز می شود و سپس دیگر شهرها به این کارتخوان ها متصل می شوند.

 

فرماندار قزوین یادآور شد: در این طر محدودیتی برای خرید نان وجود ندارد و قیمت نان هم برای مشتری تغییری نمی کند.

کد خبر 1179655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha