۲۷۸ داوطلب در آزمون تعیین صلاحیت آزمونگران آموزش فنی و حرفه ای مازندران شرکت کردند

درویشی گفت: آزمون تعیین صلاحیت آزمونگران آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با حضور ۲۷۸ نفر در ۱۲ حوزه آموزش فنی و حرفه ای استان به صورت الکترونیکی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید حسین درویشی» امروز(۷خرداد) در جمع خبرنگاران با آموزش فنی و حرفه ای به صورت الکترونیکی برگزار می شود، اظهار کرد:  آزمون تعیین صلاحیت آزمون گران آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران  با حضور ۲۷۸ نفر در ۱۲ حوزه آموزش فنی و حرفه ای استان به صورت الکترونیکی برگزار شده است.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران افزود: این آزمون با هدف ایجاد وحدت رویه در انتخاب آزمونگران و بهبود و ارتقای کیفیت سنجش مهارت در روز جمعه ششم خرداد ۱۴۰۱ برگزار گردید.

 

وی در تعریف آزمونگران عملی تصریح کرد: فرد دارای صلاحیت علمی، تجربی، فنی و حرفه ای در رابطه با برگزاری آزمون عملی بر اساس استاندارد ارزشیابی است که در چارچوب خاص تعیین می‌شود و به دو دسته آزمونگران درون سازمانی و برون‌سازمانی تقسیم می‌شوند.

 

درویشی مربیان مراکز  دولتی و خصوصی، خبرگان حرفه ای بازار کار، استادکاران مهارتی پیشکسوتان، کارشناسان  و متخصصین  صنایع، صنوف،  اتحادیه ها، تعاونی ها و اساتید دانشگاه و مراکز علمی آموزشی و پژوهشی را  جامعه هدف این آزمون معرفی کرد.

 


وی یادآورشد: نتایج این آزمون روز شنبه،  ۷ خرداد ۱۴۰۱ ، در سامانه اعلام نتایج به آدرس www.azmoon.portaltvto.com  اعلام خواهد شد.

کد خبر 1179682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha