۳۰۰ ویژه‌ برنامه مقاومت و پایداری توسط مبلغین در زنجان برگزار شد

حجت الاسلام خسروی گفت: ۳۰۰ ویژه‌برنامه و همایش عمومی مقاومت و پایداری با عنوان «مقاومت رمز پیروزی» توسط مبلغین در مساجد و مراکز تبلیغی استان زنجان برگزار شد

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: ۳۰۰ ویژه‌برنامه و همایش عمومی مقاومت و پایداری با عنوان «مقاومت رمز پیروزی» توسط مبلغین در مساجد و مراکز تبلیغی استان زنجان برگزار شد .

 

حجت الاسلام خسروی با بیان اینکه سوم خرداد یادآور یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تاریخ ایران اسلامی است، گفت: خرمشهر با رشادت و جان‌فشانی رزمندگان آزاد شد و امروز باید فلسفه سوم خرداد به خوبی تبیین و تشریح شود.

 

این مسئول با اشاره به اینکه حماسه روز سوم خردادماه هرگز از ذهن‌ها فراموش نمی‌شود، افزود: آزادسازی خرمشهر یک نقطه عطف در دوران دفاع مقدس است که همه ما به این پیروزی و اقتدار، افتخار می‌کنیم.

 

وی افزود: آزادسازی خرمشهر نمونه‌ای بارز از وحدت، همدلی و انسجام مردم ایران بود، چرا که در هشت سال دفاع مقدس همه مردم پای کار بودند تا یک وجب از خاک این کشور به‌دست دشمنان و نااهلان نیفتد.

 

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان بابیان اینکه در فضای اعزام مبلغ و مبلغات سازمان تبلیغات اسلامی تمهیدات لازم را برای سوم خردادماه صورت گرفت، ابراز کرد: در دهه پنجم انقلاب قرار داریم و رهبری بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تببین را عنوان کردند و در منبرها و برنامه‌ها فلسفه بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین توسط مبلغین و مبلغات به خوبی تبیین و بیان شد.

کد خبر 1179708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha