افزایش فضای ورزشی مراکز آموزشی استان زنجان با اجرای طرح شهید سلیمانی

به گفته محمدی مغانی، در طرح شهید سلیمانی ۱۰ سالن ورزشی، ۱۴ چمن مصنوعی و ۱۰ زمین ساحلی در استان پیش بینی شده که با توجه به امکانات و ظرفیت ها می توانیم این تعداد را افزایش دهیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفتگو با خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور افزایش سرانه های ورزشی استان، با توجه به اسناد بالادستی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حال اجرا می باشد.

 

حجت محمدی مغانی بیان داشت: محرومیت زدایی و ارتقای عدالت تربیتی و ورزشی، مشارکت محوری و مردمی سازی فعالیت ها و کیفیت بخشی آموزشی، علمی و تخصصی را از جمله سیاستهای اجرای این طرح است.

 

وی اظهار داشت: فضاهای ورزشی استان قبل از این طرح ۵۱ هزار و ۳۳ متر مربع بود که بعد از اجرای این طرح به ۷۰هزار ۲۱۹ متر مربع خواهد رسید یعنی از ۲۸ سانتی متر مربع به ازای هر دانش آموز به 38 سانتی متر مربع خواهد رسید.

 

محمدی مغانی گفت: در طرح شهید سلیمانی ۱۰ سالن ورزشی، ۱۴ چمن مصنوعی و ۱۰ زمین ساحلی در استان پیش بینی شده که با توجه به امکانات و ظرفیت ها می توانیم این تعداد را افزایش دهیم.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل در ادامه،تشکیل کارگروه، برآورد و محاسبه سرانه ورزشی، بازدید و پیگیری اعتبارات، تنظیم تفاهم‌نامه در مناطق، انجام مکاتبات با دستگاه‌های مرتبط، مصوب نمودن طرح در شورای آموزش و پرورش، پیگیری و اجرای مراسم کلنگ زنی در برخی مناطق را از جمله اقدامات اداره کل در این زمینه دانست.

 

وی در پایان با بیان این که طرح مذکور مزین به نام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است، گفت: اجرای این طرح در استان اتفاق مبارکی است و لازم است دست به دست هم دهیم و با اهتمام ویژه و مدیریت جهادی بتوانیم در کمترین زمان ممکن شاهد بهره برداری از این طرح باشیم.

کد خبر 1179736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha