اعزام ۲۱ مربی طرح چکامه و چهره به چهره استان به مشهد مقدس

گردهمایی آموزشی مربیان طرح چکامه و چهره به چهره سراسر کشور به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام «بهروز ثنایی» مجری طرح چهره به چهره در استان آذربایجان شرقی؛ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: گردهمایی آموزشی مربیان طرح چکامه و چهره به چهره سراسر کشور به همت موسسه «درس‌هایی از قرآن» به میزبانی مشهدمقدس برگزار شد.

وی با بیان این‌که 21 مربی طرح چکامه و چهره به چهره از استان آذربایجان شرقی در این گردهمایی حضور داشتند، خاطرنشان کرد: این دوره امسال در اردوگاه ثامن الحجج(ع) مشهد مقدس و با پیام تصویری حجت الاسلام قرائتی برگزار شد.

حجت الاسلام ثنایی با بیان این‌که ستاد فهما آذربایجان‌شرقی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در اعزام مربیان استانی همکاری و مساعدت داشتند، گفت: این گردهمایی با هدف هماهنگی و تعامل حداکثری مربیان، ایجاد وحدت رویه در تبلیغ مبانی دینی، شیوه های به‌روز و اثرگذار تبیین احکام و بررسی آسیب های فضای مجازی برگزار شد.

مجری طرح چهره به چهره در استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این همایش ملی با حضور معاون اجتماعی وزیر کشور، مشاور امور دینی و روحانیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس دفتر استتفائات مقام معظم رهبری و تنی چند از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه و همچنین آقامحمدی؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همراه بود.

کد خبر 1179809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha