۵ کیلوگرم طلا توسط مرزبانان هنگ تایباد کشف شد

شجاع گفت:مرزبانان هنگ تایباد در حین کنترل خودروها ورودی به کشور به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و در بازرسی آن ۴ کیلو و ۹۷۴ گرم طلا و ۲۵۰ هزار دلار ( ارز قاچاق) را کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد سردار «مجید شجاع» در جمع خبرنگاران گفت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مرزبانان این فرماندهی در پست کنترل و مراقب مرزی ۱۷ شهریور در حین کنترل خودروهای ورودی به کشور مقادیر طلا و ارز قاچاق را کشف نمودند.

 

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: مرزبانان هنگ تایباد در حین کنترل خودروها ورودی به کشور به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و در بازرسی آن ۴ کیلو و ۹۷۴ گرم طلا و ۲۵۰ هزار دلار ( ارز قاچاق) را که به طرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود و هیچگونه اسناد گمرکی نداشت را کشف نمودند.

 

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اقلام مکشوفه را بیش از ۱۶۷ میلیارد ریال برآورد نموده اند، خاطر نشان کرد: مرزبانان این فرماندهی راننده خودرو را دستگیر و به همراه اقلام مکشوفه تحویل مراجع قانونی دادند .

 

شجاع با قدردانی از تلاش های شبانه روزی مرزبانان گفت : برخورد قاطعانه با قاچاقچیان همواره در اولویت کاری مرزبانان این استان است

کد خبر 1179958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha