معرفی الگوهای رفتاری و اخلاقی حضرت سیدالشهدا(ع) باید در دستور کار ستاد عتبات عالیات کردستان قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی، توجه به محتوا و معرفی الگوهای رفتاری و اخلاقی حضرت سیدالشهدا(ع) و شاعران عاشورایی باید در دستور کار ستاد عتبات عالیات استان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان عصر شنبه هفتم خرداد ماه در آئین تودیع و معارفه مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان، از زحمات چندین ساله مسئول سابق این ستاد در استان تقدیر و برای رئیس جدید نیز آرزوی موفقیت کرد.

 

 

وی افزود: همه ما خادم این ستاد عتبات عالیات هستیم و مسئول جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان باید همواره خود را خدمتگزار ستاد بداند نه رئیس این دستگاه، چراکه در غیراین صورت کارها به خوبی پیش نخواهد رفت.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: هر کس که خدا خیر خواه او باشد، محبت امام حسین(ع) و شوق زیارتش را در دل او می‌اندازد بنابراین  باید شأن و جایگاه این ستاد همیشه بالا باشد و حفظ شود.

 

 

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: در این ستاد که متعلق به امام حسین(ع) است همه می‌آیند که اعتبار بگیرند چراکه حضرت از بیش از یکهزار سال قبل از جایگاه والایی برخوردار بوده و کسی نمی‌تواند عشق و اراده انسان به حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را نادیده بگیرد.

 

 

وی اخلاص در عمل را ضروری دانست و گفت: در اجرای برنامه‌های فرهنگی، توجه به محتوا و معرفی الگوهای رفتاری و اخلاقی حضرت سیدالشهدا(ع) و شاعران عاشورایی در استان باید در دستور کار قرار گیرد.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر تولید برنامه‌های فاخر فرهنگی در حوزه عتبات عالیات تأکید کرد و یادآور شد: این برنامه‌ها متناسب با شرایط استان تدوین شود.

 

 

در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله «حجت‌الاسلام سید محمد سادات» قدردانی و «رضا کرمی» به عنوان مسئول جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان کردستان معرفی شد‌.

کد خبر 1179959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha