قاتلان شهروند سنندجی در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: قاتلان شهروند سنندجی در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

عبدالله فاتحی رئیس پلیس آگاهی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: شب گذشته با اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه جسد بی‌جان خانمی در مسير ميدان گريزه سنندج به سمت کامياران برروی زمین افتاده است، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی به محل سانحه اعزام شدند.

 


وی افزود: با تدابیر فرمانده انتظامی استان، تیم‌های ویژه از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و تیم ویژه بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان کردستان در محل حادثه حاضر و تحقیقات در خصوص بررسی موضوع آغاز شد.



فاتحی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و فنی با استفاده از سرنخ‌های موجود قاتلان را در کمتر از چند ساعت شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در عملیات ضربتی 2 متهم را دستگیر کردند.



این مقام انتظامی استان اضافه کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

 

 

وی با اشاره به اينکه اقدام به موقع پليس جهت دستگيري متهمان بازتاب مثبتي بين مردم و مسئولان استان داشته است در پايان گفت: با حضور مقتدرانه پليس و دستگاه توانمند قضائي امنيت در منطقه برقرار است و پليس با کساني که بخواهند نظم و امنيت جامعه را به مخاطره بياندازند برخورد قاطع و قانوني به عمل خواهد آورد.

 



فاتحی افزود: در صورت وقوع چنین حوادث ناگواری شهروندان بلافاصله مراتب را از طریق شماره 130 به پلیس آگاهی اطلاع دهند.

کد خبر 1179971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha