پایدارسازی ساختمان‌های مجاور از اولویت‌های کار آواربرداری برج متروپل است

نامی با اشاره به اینکه پایدارسازی ساختمان‌های مجاور از اولویت‌های کار آواربرداری برج متروپل است، گفت:‌ لاشمان بر این است که تمام اجساد افرادی که در این حادثه جان خود را از دست داده اند در لایه‌های زیرین خارج شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور شب گذشته (شنبه ۷ خرداد) در بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک سیما درباره اقدامات انجام شده برای آورابرداری ساختمان متروپل با اشاره به اینکه پایدارسازی ساختمان‌های مجاور از اولویت‌های کار آواربرداری برج متروپل است، گفت:‌ اگر روند آواربرداری به همین منوال ادامه داشته باشد و مشکلی بوجود نیاید، تا ساعت دوازده ظهر ۸ خرداد به اجساد موجود در فروشگاه‌ها و مغازه‌های طبقه همکف دسترسی پیدا خواهیم کرد و بعد از آن وارد مرحله جدیدی از عملیات می‌شویم.


وی با بیان اینکه تلاشمان بر این است که تمام اجساد افرادی که در این حادثه جان خود را از دست داده اند در لایه‌های زیرین خارج شوند، ادامه داد: تلاشمان این است پیکر هیچ کدام از جانباختگان در زیر آوار باقی نماند.

 

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور عدم فرو ریزش ساختمان‌ها را از مسائل کلیدی این منطقه اعلام کرد و گفت: در روز‌های نخست کار آواربرداری در یک محور انجام می‌شود، اما اکنون در چهار محور در حال آواربرداری هستیم که این موضوع باعث افزایش سراعت در عملیات شده است.

کد خبر 1179985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha