نگاه رهبری در بحث جمعیت همراه با واقعیت های اجتماعی است

عضو مجمع روحانیون مجلس با بیان اینکه نگاه رهبری در بحث جمعیت همراه با واقعیت های اجتماعی است، گفت: دولت و مجلس برای بحث جمعیت برنامه ریزی مدون و کامل داشته باشند.

حجت الاسلام موسی احمدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد افزایش جمعیت گفت: ما امروز یک جامعه جوان داریم و اگر چنانچه برای آینده برنامه ریزی نکنیم همان گونه که امروز در بحث اشتغال و مسکن جوانان دچار مشکل هستیم در آینده با پیری جمعیت مواجه هستیم.

 

عضو مجمع روحانیون مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید برنامه ریزی داشته باشیم که به صورت منطقی جایگزین برای نسل کنونی در آینده داشته باشیم، نگاه رهبری بسیار جامع، کامل و کارشناسی شده و همراه با واقعیت های اجتماعی است.

 

وی بیان کرد: هم دولت و هم مجلس باید برنامه ریزی، کنند که بتوانند آن نگاه، ایده و آینده نگری مقام معظم رهبری را محقق کند. مجلس قانون جمعیت و تعالی خانواده را مصوب کرد که این قانون بسیار جامع و کامل است و در آن راهکارهایی برای ازدیاد جمعیت و تعالی خانواده در نظر گرفته شده است.

 

نماینده مردم کنگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر به صورت منطقی و اقدام عملی نسبت به مشوق ها اتفاق افتاد قطعا جاذبه ایجاد می کند و این جاذبه برای نسل آینده ما می تواند اثرگذار باشد.

 

احمدی خاطرنشان کرد: باید با نظر کارشناسی و به نحو مدبرانه افق آینده را ببینیم و منطبق با وضعیت زمانی و مکانی برنامه ریزی کنیم و این مشوق ها را عملیاتی کنیم که در بحث جمعیت موفق عمل کنیم.

 

 

 

 

کد خبر 1180138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha